תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

קטלוג שיש – הגדול בישראל לשיש ואבן טבעית

הביטוי ‘שיש’ מזכיר לרוב האנשים את משטחי העבודה של המטבח.אבל האמת היא ששיש ואבן טבעית הם חומרי גלם יוקרתיים וייחודיים, המשמשים בכל העולם ליצירת עיצובי פנים וחוץ מרהיבים ומיוחדים במינם. הרבה מעבר לעיצוב משטחי עבודה במטבח, שיש ואבן טבעית משמשים כבר אלפי שנים לעיצוב חללי יוקרה, חיפויי קירות וריצוף, חדרי רחצה וחדרי מגורים, חללי פנים וחללי חוץ ובעצם – כל מקום שבו אתם רוצים להוסיף את האיכויות המיוחדות של חומרי הגלם הטבעי והמופלאים האלה. אז אילו סוגים של שיש ואבן טבעית תוכלו לפגוש כשאתם מדפדפים בין עמודיו של קטלוג שיש איכותי?

קטלוג שיש ואבן טבעית – חומר גלם טבעי ומיוחד במינו

אבן טבעית ושיש מאפשרים מגוון רחב של יישומים בעיצובי פנים וחוץ, בזכות שפע של יתרונות ואיכויות:

רוב סוגי השיש והאבן מאופיינים בעמידות גבוהה וחוזק המאפשרים להם להישמר לאורך שנים רבות. זו גם אחת הסיבות שבזכותן אפשר לראות ברחבי העולם מבנים מתוחכמים ומרשימים של אבן טבעית ושיש, שנבנו לפני אלפי שנים על ידי מלכים ואימפריות נשכחות. האימפריות כבר לא איתנו, אבל מבני האבן והשיש שהן יצרו עדיין עומדים על תילם, יפים ומרשימים כמעט כמו שהיו בעבר הרחוק. גם בימינו, שיש ואבן טבעית הם חומרי גלם נפלאים, חזקים ואיכותיים, המשמשים בצורה נרחבת למגוון עיצובים בתוך המבנה או בחוץ.

אפשרויות לשילוב שיש ואבן טבעית בעיצובי פנים וחוץ

קטלוג ריצוף שיש – אחת הדרכים הנפוצות להשתמש בשיש ואבן טבעית היא בריצוף. רצפת שיש מעניקה לכל חלל מראה יוקרתי ואלגנטי, חלק וקריר, תוך שהיא מספקת לחלל מראה ייחודי בזכות העיצוב הטבעי והחד פעמי שקיים בכל משטח שיש – אין משטח שיש טבעי זהה למשטח שיש אחר. אבנים טבעיות מספקות שלל אפשרויות ליצירת משטחים חלקים ויוקרתיים למראה כמו שיש, או משטחים בעלי מראה מחוספס וכפרי, המתאימים בעיקר לריצוף חוץ, לצד מגוון עיצובים בתוך המבנה.

  • קטלוג חיפויי קירות שיש – חיפוי עם שיש ואבן טבעית גם הוא אלמנט מוכר וידוע כבר שנים רבות. הוא משמש לחיפוי קירות חוץ בחומרי גלם מרהיבים ויוקרתיים למראה, שיש להם גם עמידות מובנית וטבעית בפני תנאי חוץ, כמו פגעי מזג האוויר, מזיקים שונים ואף מכות ושריטות. מגוון האפשרויות הוא אינסופי ומאפשר להתאים את החיפוי לכל סגנון עיצוב שתוכלו לדמיין.ניתן לחפות בשיש ואבן טבעית חדרים שלמים, או קירות נבחרים כדי ליצור נקודת מיקוד עם נוכחות עיצובית בולטת. ניתן לבחור חיפוי חלק או מחוספס, בשלל צבעים או בגוונים מונוכרומטיים ועוד.
  • קטלוג עיצובי פנים עם שיש – שיש ואבן טבעית משמשים גם לעיצוב רהיטים בבית, בין אם אלה רהיטים מובנים כמו ספסל בנוי צמוד לקיר ובין אם אלה פריטי ריהוט כמו שולחן, או קונסולה עם פלטת שיש. קמין או בר משקאות מחופים שיש ואבן טבעית מעניקים לחלל מראה מרשים ואלמנט עיצובי שלא ניתן להתעלם ממנו.
  • קטלוג שיש לחדרי רחצה – חדר הרחצה הוא אחד החללים המזוהים ביותר עם שימוש בשיש, כאשר כיום ניתן לראות חדרי רחצה יוקרתיים ברחבי העולם בחיפוי וריצוף שיש, עם משטחי כיור וכיורי שיש ואפילו אמבטיות שיש. כך גם חדר רחצה קטן וצנוע יחסית יכול להיראות כמו חדר רחצה שנלקח מקטלוג עיצובי יוקרה
קרדיט תמונה תמיר רוגובסקי

לעצב סגנון חיים עם קטלוג אבן טבעית ושיש

מגוון האפשרויות שניתן למצוא בקטלוג שיש ואבן של חברת אבסולוטו הוא העשיר והיוקרתי ביותר בישראל. אבסולוטו מתמחים ביבוא ואספקה של אבן ושיש מהמקורות האיכותיים ביותר בעולם – לכל מטרה ולכל חלום עיצובי שתרצו להגשים – אבסולוטו מציעים את המגוון הגדול ביותר של חומרי גלם איכותיים וייחודיים בהתאמה אישית.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x