תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

קיטשן גלרי – הכירו את מאפייניו של המטבח הקלאסי

המטבח הקלאסי הוא סגנון שלא נס לחו. הכוונה היא לטרנד שתמיד היה ויישאר אופנתי למרות שבמהלך השנים העיצובים שלו התשדרגו בהתאם לצרכים. המאמר יעסוק במאפייניו של המטבח הקלאסי.

מהם מאפייניו של המטבח הקלאסי?

לפני שניכנס לעומק הקורה חשוב לדעת שעיצוב מטבח קלאסי בבית משווה למטבח מראה פשוט, אלגנטי ונקי שיכול להתאים לכל סגנון עיצובי של הבית הן מבחינת החיפויים והן מבחינת האביזרים. המטרה היא להתאים את המטבח לצרכים של בני הבית ולשדרג אותו מדי פעם בשינויים קלים מבלי צורך לשפץ את המטבח באופן כללי. מטבחים קלאסיים מגיעים אלינו מאנגליה או צרפת ולכן החומרים מהם בונים אותם משרים בבית אווירה חמה. מדובר על עץ מלא שדומיננטי מאוד במטבח הקלאסי בדומה למטבח כפרי. זהו עץ איכותי, חזק ועמיד לאורך זמן שקל לנקות ולתחזק אותו. ביחד עם זאת ישנם מטבחים שהארונות שלהם מצופים בפורמייקה שגם היא מאפיינת את המטבח הקלאסי.

בנוסף, צבעים האופייניים למטבח הקלאסי מטרתם להשרות אווירה רגועה ושלווה בבית ולכן בוחרים בצבעים בהירים כמו: צבעי פסטל בהירים, שמנת, לבן, בז’, אפור או חום בהיר. ניתן אף לשוות למטבח הקלאסי מראה מודרני ודקורטיבי כאשר בוחרים בדלתות מגולפות וידיות בעיצוב מסורתי. המאפיין המודרני יבוא לידי ביטוי בפיתוחים מלבניים וקווים מאורכים. כמו כן, מומלץ לשלב כמשטחי עבודה שיש בצבעים בהירים או בוצ’ר מעץ טבעי עם קנט עבה.

כיצד לשדרג את המטבח הקלאסי?

אם אתם מתכננים לרכוש מטבח בסגנון קלאסי תוכלו לבחור כיור וברז מעוצב, פרזולי ידיות פשוטים, קולט אדים מעוצב או גופי תאורה התלויים מהתקרה. כל אלו יכולים להוסיף לקלאסיות ולהתאים לצרכים שלכם. ביחד עם זאת, חשוב לשמור על נוכחות שקטה של האבזור כדי שלא ישתלט על המראה ועל תכנון פונקציונאלי. למרות שהוא אינו מושפע מטרנדים חולפים כמו המטבח המודרני, בהחלט ניתן לשדרג מטבח מעוצב מדי פעם מבלי צורך להרוס ולשפץ אותו.

מה ההבדל בין המטבח הקלאסי למטבח המודרני?

ההבדל העיקרי בין המטבח הקלאסי למטבח מודרני הוא שבמטבח הקלאסי העיצוב הוא מסורתי ולעיתים מכניסים בו אלמנטים שיוצרים אווירה חמימה אך כבדה מדי. בניגוד לכך, המטבח המודרני דוגל במינימליזם, קו נקי, פשוט ואחיד המשרה אווירה אלגנטית ומייצג חדשנות. המשותף לשניהם הוא הפונקציונאליות המותאמת לצרכים של המשפחה.

למעשה, המטבח המודרני מעניק פתרונות יצירתיים כגון אי נשלף, מגירות נסתרות, דלתות מתמשכות שנפתחות בלחיצת אצבע, מכשור אינטגרלי וניכרת בו ההנדסה האנושית. הוא אינו מקושט מאחר שהקווים שלו אחידים וברורים ולכן הוא אלגנטי יותר לטעמם של אנשים מסוימים. מבחינה ויזואלית המטבח המודרני שקט יותר מאשר המטבח הקלאסי והסגנון הכפרי. לסיכום בחירת המטבח האופטימלי צריכה להיעשות על פי טעם אישי תוך הגשמת הצרכים והאווירה שרוצים להשרות בבית.

אנו מזמינים אתכם להתרשם ממבחר רחב של מטבחים באתר הבית שלנו

קרדיט לתמונות PIXABAY

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x