תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

קינוחים עם קלסיקה – רעיונות לקינוחים אלגנטיים במיוחד

כל אדם אשר עבר ליד חלון ראווה של קונדיטוריה איכותית נתקל במראה השובה של מטעמים מתוקים, אלגנטיים וקלסיים כמו אקלרים, טראפלים, עוגות היער השחור ועוד. בעוד שכבודם של הקינוחים הביתיים במקומם מונח ומי לא אוהב עוגת גבינה ביתית או עוגיות שוקולד צ’יפס, עדיין ישנם קינוחים שאם תגישו אותם לאורחים, מיד תתקלו בקריאות השתאות. במאמר זה תוכלו לקבל מספר רעיונות נהדרים לקינוחים אלגנטיים שדורשים מעט מאוד מאמץ, גם אם אתם אופים חובבים בלבד.

אקלרים

אם אנו דנים ברשימה של קינוחים אלגנטיים, הרי שהקינוחים הצרפתיים ללא ספק חייבים לככב בה. עתה אנו מביאים בפניכם ייצוג הולם בהחלט לאלגנטיות של הקונדיטוריה הצרפתית, הלא הוא האקלר. קינוח זה הוא למעשה פחזנית ארוכה הממולאת בקרם, לרוב יהיה זה קרם פטיסייר בגרסה הקלסית של המאפה. בגרסאות רבות האקלר יהיה גם מצופה בציפוי מעורר תאבון של שוקולד מריר או שוקולד לבן.

קינוח זה הדורש עבודה עם בצק רבוך נראה מאתגר מאוד עבור מי שאינו מומחה בהכנת קינוחים, אך בהחלט ישנן שיטות להכין את הקינוח באופן קליל ונטול דאגות. הנה מספר טיפים להכנת בצק רבוך. אחד מהשלבים המכריעים ביותר בהכנת הבצק הרבוך הוא שלב הוספת הביצים. את הביצים יש להוסיף אך ורק לאחר שהבצק התקרר מעט, כיצד למנוע בישול של הביצים. כמו כן חשוב להוסיף את הביצים בהדרגה ולערבב היטב לפני הוספת הביצים הבאות.

טיפים נוסף הוא שחשוב מאוד לוודא כי הבצק אכן אלסטי ברמה הרצויה, כדי להבטיח זילוף נוח ויציבות של המאפה. דרך אחת לבחון את אלסטיות הבצק אם לראות האם הבצק נמשך מהוו של המערבל כלפי מטה בצורת שפיץ.

טיפ נוסף שיעזור לכם לצלוח את הכנת הבצק הרבוך היא להרתיח את נוזל הבצק, החלב, יחד עם השומן שבו, חמאה או מרגרינה. פעולה זו היא שתסייע ביצירת האלסטיות של הבצק שכן היא מפרקת את קשרי הגלוטן שבבצק, אשר אם לא ישברו יהפכו את הבצק לסמיך ונוקשה.

אם אתם מעוניינים להכין אקלרים פרווה תוכלו לעשות זאת בקלות על ידי החלפת החלב בחלב צמחי מכל סוג שהוא, והחלפת החמאה במרגרינה או שמן.

באשר לקרם האקלר תוכלו בקלות לוותר על הכנת קרם פטיסייר ובמקומו ליצור קצפת יציבה או קרם המשלב פודינג וניל, אנחנו מבטיחים שהטעם יהיה לא פחות נפלא.

טראפלס

אם אתם מחובבי כדורי השוקולד, הגיע הרגע שתכירו את הגרסה האלגנטית שלהם, הלא הם הטראפלס. לא מדובר בפטריות בעלות הטעם הייחודי, אלא בכדורי שוקולד העשויים מגנאש שוקולד איכותי, אותם מצפים באבקת קקאו, שבבי קוקוס או שברי אגוזים. מדהים כמה ממתק זה דומה לכדורי השוקולד האהובים עלינו כל כך אותם הכנו כולנו בילדותינו, אך מדובר בגרסה הרבה יותר בוגרת ואנינת טעם.

אחד היתרונות הגדולים של הטראפלס הוא שהם קלים מאוד להכנה, אך טעמם עשיר ומדויק ואין אדם שלא יתאהב בהם. יתרון נוסף של מאכל זה הוא שאין כל צורך להדליק את התנור לשם הכנתו. הסוד להכנת הטראפלס המושלמים טמון כולו בשימוש במרכיבים איכותיים. ככל שמרכיבי הממתק יהיו איכותיים יותר, כך יתקבל טעם מרהיב יותר.

טיפ שיעזור לכם לקבל את מרקם הטראפלס המושלם הוא להימנע מלטרוף את התערובת באופן אשר יכניס אוויר לתערובת, במקום עדיף להשתמש בתנועות בחישה שישאירו את התערובת חלקה וסמיכה.

עוגת היער השחור

אם אתם רוצים להכין עוגה שכולה אלגנטיות נעימה, עוגת היער השחור היא עוגה קלסית שלא תוכלו לפספס איתה. עוגה זו היא כזו אותה פשוט בלתי אפשרי לפספס בחלון הראווה של הקונדיטוריה וטעמה נפלא ממש כפי שהיא נראית. עוגה זו אשר מקורה בגרמניה עשויה משכבות של עוגת ספוג שוקולד, קצפת ודובדבנים מסוכרים איכותיים.

כדי להכין את העוגה הבחושה המושלמת, אשר תרכיב את שכבות העוגה, חשוב מאוד לנפות את הקמח שבמתכון, כדי להבטיח בלילת עוגה חלקה ואוורירית. כך תקבלו בסופו של דבר עוגה המרגישה כמו ענן בכל ביס וביס. אם אתם רוצים לשדרג מעט את העוגה אפשר לשלב מעט ליקר דובדבנים בסירופ הדובדבנים המסוכרים. כך תקבלו עוגה אלגנטית במיוחד המתאימה למבוגרים בלבד.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x