תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

קניית משקפי שמש וראייה – היכן לחפש ומהי הדרך המומלצת לקנות?

משקפי ראייה הם מהאביזרים הנפוצים והבסיסיים ביותר אותם ניתן למצוא בשימוש אצל אחוז ניכר מהאוכלוסייה. משקפי שמש הם אביזר נפוץ אפילו עוד יותר, המשמש כמעט כל אדם בוגר. קנייה נכונה ומושכלת של משקפיים, הן לראייה והן משקפי שמש, היא חשובה מאין כמוה לבריאות הראייה ולשמירה על העיניים שלנו, כמו גם מנקודת מבט של צרכנות נבונה וחסכונית.

בניגוד לאינטואיציה ההולכת ומשתלטת על תחום הקניות בשנים האחרונות, משקפי שמש וראייה הם פריטים שדווקא לא מומלץ לחפש ולקנות אונליין. מדובר בפריט שחשוב למדוד בעצמכם ולשים על העיניים על מנתלהיווכח כיצד אתם רואים ואיך זה מרגיש. לא כל מסגרת ולא כל סוג משקפיים מתאימים לכל אחד ואחת, ובמקרה של משקפיים מומלץ מאוד כאמור שלא להתפשר.

קניית משקפיים בחנויות סופר פארם

אחד המקומות הנוחים והמומלצים ביותר לחפש בהם אחר משקפי ראייה או משקפי שמש, הוא רשת חנויות סופר פארם (אותם ניתן למצוא במרבית הקניונים הגדולים והמובילים בארץ). הרשת מחזיקה מגוון רחב של משקפיים מכל הסוגים, עם שלל עיצובים וסגנונות שונים המעלים משמעותית את הסיכוי כי גם אתם (ואנחנו…) נוכל למצוא שם דגם מתאים (הן מבחינת מראה ואסתטיקה והן מבחינת נוחות). הרשת מחזיקה משקפיים איכותיים עם עדשות טובות, המגנות על העין מפני מפגעים שונים ומאפשרות לה להתאמץ כמה שפחות. בניגוד למקומות רבים אחרים בהם מוכרים משקפיים בזיל הזול, אך כאלו העשויות חומרים באיכות ירודה ושאינן מגנות על העיניים יותר מדי מפני קרינת השמש וכד’, בסופר פארם תמצאו דגמים איכותיים ומגנים, במחירים שקשה מאוד למצוא במקומות אחרים עבור משקפיים איכותיים. רשת חנויות זו פרוסה בכל רחבי ישראל כך שבין אם אתם מתגוררים בצפון, בדרום או במרכז, תוכלו למצוא קניון עם סופר פארם במרחק קצר יחסית, ולהגיע בעצמכם לבחון את האפשרויות ולמדוד את הדגמים השונים. אתם מוזמנים לראות את סניפי סופר פארם, למשל סופר פארם פתח תקווה . במיוחד במקרה של משקפיים, יותר מכל בגד, מוצר או פריט אחר שרק ניתן להעלות על הדעת, משקפיים הם אביזר שמומלץ ביותר לקנות “במקום”, בחנות עצמה, ולא אונליין, לאחר שמדדתם בעצמכם את הדגמים השונים.

החשיבות של קניית משקפיים מתאימים ואיכותיים

קשה להפריז בחשיבות של בחירה נכונה ומדויקת של משקפיים שישרתו אתכם מעתה והלאה, וזה נכון גם למשקפי שמש . רבים מאיתנו נוטים לזלזל בחשיבות של משקפי שמש איכותיים באמת, בעלי עדשות המגנות על העין וכיוצ”ב. אך בפועל מדובר בפריט בעל חשיבות והשפעה פוטנציאלית עצומה על הגוף שלנו (בפרט הראייה), ועל איכות היום שלנו. משקפיים שאינם איכותיים מספיק לא יספקו את ההגנה הטובה ביותר עבור העיניים שלנו, מה שעלול לגרום לפגיעה בראייה, כאבי ראש ושלל בעיות פוטנציאליות נוספות. הקפידו לקנות משקפיים מקצועיים ואיכותיים, עם אפשרות להחלפה או ייעוץ ותמיכה מקצועיים מאנשי המקצוע שבחנות.

אתם יכולים למצוא את הסניף הקרוב לביתכם באינטרנט. למשל, הקליקו לראות את המידע על סניף סופר פארם רמת אביב
https://myofer.co.il/malls/ramat-aviv/stores/2025331 .

2 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x