תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

קשה לקום בבוקר? קבלו טריקים פשוטים שעובדים!

אין זה משנה אם אתם אנשים של לילה או של בוקר, ואין זה משנה אם מחכה לכם יום מתיש, או לחלופין יום כיף רומנטי. לקום מהמיטה זה אף פעם לא קל, בטח כשלא מדובר ביקיצה טבעית. כיצד אם כן ניתן להקל במעט את המשימה? אל תדאגו, לא נלאה אתכם במגוון גדג’טים ואפליקציות חדשניות – החלטנו ללכת על פשוט ויעיל. כיצד אם כן ניתן להפוך את פעולת היציאה מהמיטה למעט יותר נסבלת? עקבו אחר ההמלצות הבאות:

טיפ לימות החורף

מכירים את זה שבחורף אפילו יותר קשה לצאת מהמיטה? במיוחד אם אתם מאלו שמקפידים על מזרונים איכותיים ועל מצעים נעימים וחמימים, ואילו מחוץ למיטה קריר ומבאס? נראה שהגיע הזמן שתחממו את חדר השינה! זה יכול להיות רדיאטור וזה יכול להיות מזגן. הנקודה היא שכל עוד לא מלווה את תחושת העייפות תחושת קור, המשימה להתחיל את היום הרבה יותר ידידותית למשתמש. לא רוצים לישון כל הלילה עם מזגן? מוזמנים להעביר את הטיפ לחדר הילדים. כל עוד קמים לפניהם, ניתן להדליק להם מקור חימום לכמה דקות, כך שגם להם יהיה יותר נעים לצאת מתחת לשמיכה.

3 טיפים מעירים להורים לילדים

יש ילדים שאין בעיה להעיר אותם, הבעיה היא לגרום להם לקום אחריכם. אין זה המקרה? הילדים הפרטיים שלכם מתגלגלים לצד השני בעודכם מנסים להעיר אותם? כאן יש לנו 3 טיפים נפרדים, במיוחד עבור הורים לילדים. מוזמנים להיעזר רק בחלק או בכולם – מה שמתאים.

  • אור ומוסיקה – שתי דקות לפני שמעירים תסיטו את הווילונות ותשימו מוזיקה נעימה ואנרגטית. כזו שמוציאה מאווירת השינה ומייצרת אנרגיה של בוקר.
  • למה יש אחים? – הרבה פעמים כשאחים ישנים ביחד, הם לא רק ישנים יותר טוב, אלא גם מתעוררים יותר מהר, פשוט כי תמיד יש מישהו שקם ראשון ומוודא ששאר החדר גם כן מתעורר. מכאן שאם רוצים לנצל זאת (ולו מדי פעם), מומלץ לרכוש עבור הילדים מיטות נוער נפתחות . כאלו שמאפשרות שינה לבד ובו זמנית ביחד.
  • טריגר של בוקר – מעירים את הילדים? תציינו דברים טובים שעומדים לקרות. לא רק שהדיבור ידחק החוצה את החלום, אלא גם יגרום לרצות להתחיל את היום. רעיונות? אפשר לציין שהיום צריך לקחת מטרייה כיוון שבחוץ יורד גשם, שמחכה במטבח עוגייה טעימה לארוחת בוקר, שאפשר לבוא להעיר את אבא וכדומה.

טיפ שלקחתם בחשבון והגיע הזמן ליישם

אין ספק שאם תשימו שעון מעורר ליד המיטה, פשוט תתעוררו ותכבו אותו. כמו כן, אין ספק שאם תגדילו ראש ותגדירו עוד שני שעונים מעוררים (בכל 5 דק’), כל שכל מי שלידכם יתעורר, אך אתם תמשיכו לישון. אז אם כבר מעירים את כולם, עדיף להניח את השעון המעורר רחוק – מחוץ לחדר. כל עוד תקומו ותצאו מהחדר (פשוט כי לא תהיה לכם ברירה), המשימה הושלמה!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x