תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

קשתיות שקופות: הפתרון המושלם למי שרוצה ליישר שיניים בלי להתבייש

טיפולי  יישורי שיניים הם טיפולים מאוד נפוצים, בהם נעזרים לא מעט מטופלים. שיניים שאינן ישרות זהו מצב לא נעים בכלל, הן מבחינה אסתטית והן מבחינה תפקודית – אלו הסובלים מהמצב הזה עשויים גם לסבול מדימוי עצמי ירוד, ובין היתר גם מחוסר נוחות, זאת מאחר ושיניים שאינן ישרות מביאות איתן גם לא מעט בעיות תפקודיות. לכן טיפולים אלו נוצרו – על מנת לאפשר לכל אלו הסובלים מהמצב הזה לשפר את איכות חייהם. אולם, לא מעט מבוגרים נמנעו בעבר מטיפולים אלו, בעיקר בגלל שהם בולטים ויזואלית – ובדיוק לשם כך קיים הפתרון של קשתיות שקופות, פתרון יעיל וחדשני אותו החלטנו להציג לכם בכתבה הבאה שאתם עמודים לקרוא.

קצת רקע על יישור שיניים עם קשתיות שקופות

חשוב להדגיש כי טיפולים שונים ליישור שיניים קיימים כבר שנים רבות, והם היוו פתרון נהדר עבור תיקון של שיניים בולטות, שיניים עם רווח גדול מאוד ביניהן, שיניים שצמחו בצורה לא סדירה ועוד מגוון רחב מאוד של מצבים שונים. גם היום הטיפול השכיח ביותר הוא טיפול עם סמכים (קוביות או ברזלים), אותו אנחנו מכירים גם בתור גשר. טיפול זה אמנם מעניק פתרון טוב, אך יש לו חיסרון אחד משמעותי מאוד – הפתרון הזה בולט מאוד ונראה כלפי חוץ, ואילו המטופל אמור ללכת אילו לאורך תקופה ארוכה. לכן לא מעט אנשים פונים היום לטיפולי יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות – טיפולים יעילים עם נראות הרבה יותר טבעית, והרבה פחות בולטת.

איך זה עובד?

טיפול יישור שיניים באמצעות קשתיות שקופות מתבצע על ידי מומחה לאורתודונטיה, והוא ניתן על ידי סטים שהותאמו אישית לכל מטופל של אותן קשתיות. הקשתיות הן בעצם מעין פלטות שקופות, אותם המטופלים אמורים להרכיב על גבי השיניים שלהם לכל אורך שעות היום, אם כי ניתן להסיר אותן במידת הצורך לזמנים קצרים, כמו לדוגמא כאשר צריך לצחצח שיניים, לאכול וכדומה.

יתרונות מרכזיים של הטיפול

• מראה טבעי – אחת הסיבות העיקריות שמטופלים מתנערים מהטיפול הישן והמסורתי, ובמיוחד מבוגרים – הוא האופן בו הוא בולט כלפי חוץ. באמצעות קשתיות שקופות, הבעיה הזו נפתרת לגמרי שכן, יש להן מראה טבעי והרבה פחות בולט.

• נוחות – קשתיות אלו דקות מאוד, ולכן השימוש בהן מרגיש גם הרבה יותר טבעי ונוח עבור המטופל. לעומת שימוש בסמכים לדוגמא, השימוש בקשתיות הרבה יותר נוח, ומאפשר תנועה הרבה יותר טבעית וחופשית של הלחיים, השפתיים והלשון.

כמה מילים לסיכום

אין ספק כי טיפול באמצעות קשתיות שקופות הוא הבחירה המומלצת ביותר עבור הרוב המוחלט של המטופלים בימינו, וזאת בשל כל יתרונותיו, כאשר על חלקם הסברנו לכם לאורך הכתבה הזו. אז אם גם אתם צריכים לעבור טיפול יישור שיניים – צרו קשר עם מומחה לאורתודונטיה בהקדם!

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x