תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

רביולי – המאכל שכולם חולמים עליו

מי מבינכם איננו חושב על רביולי, מדי פעם, מתוך שקיקה להתענג על המאכל המדהים הזה? בוודאי רובכם תסכימו עמנו בנושא זה. בשל כך שאת הרביולי הסטנדרטי ממלאים בגבינה, המעדן האיטלקי הזה עשוי להביא למנעד רב של יתרונות בריאים. אבל אל תשכחו, טעים טעים, אבל מפוצץ בקלוריות, כולסטרול, כמו גם שומן רווי. אבל מי אנחנו שנטיף לכם מוסר, בפרט כאשר אנחנו מתים על רביולי. מדובר אודות מאכל דמוי פסטה, בתוספת של רוטב עגבניות עסיסי, ובליווי של המון גבינות. לא ניתן להתכחש לעובדה, שעם הביס הראשון נפתח התיאבון לצריכה בלתי מוגבלת של רביולים. נכון, אתם תמיד יכולים להגיע למסעדה המקומית שלכם, ולהזמין את הרביולי, וליהנות מהפינוק של השירות. אבל מי מבינכם, אשר חושב על הצד הכלכלי, עשוי להכין את הרביולי בביתו יש מאין.

מה זה בכלל רביולי?

נשאלת השאלה – "מה זה בכלל רביולי"?, ובכן, הרביולי מיובא הישר מאיטליה הרחוקה, והוגים אותו בשפה האיטלקית רביולו, בצורת יחיד. מדובר אודות סוג של פסטה, שיש בה מילוי עטוף בבצק של פסטה דקיק. לרוב נהוג להגיש את הרביולי עם רוטב, או לחלופין עם מרק בצד, ביחד עם הקרמה, בתור מאכל מסורתי של המטבח האיטלקי. הצורה שלו היא בדרך כלל מרובעת, אבל אין זה מחויב המציאות, אפשר להכין אותו במנעד רב של צורות, כמו למשל – עיגולים. כדי להכין ארוחת ערב קלה ומהירה, רק נדרשים לכם המצרכים, ומתכון מנצח. יש הרבה סוגים של אוכל איכותי, שניתן להכין תוך דקות ספורות. כל מה שצריך זה רק להוציא את מחברת המתכונים, עבת הקרס שלכם, ולהתחיל לדפדף בה. במהרה תמצאו את המתכון האולטימטיבי, ותכינו את ארוחת הערב הקלה והמהירה, וכמובן המזינה, לשמחתם של כל בני משפחתכם.

האם רביולי מסייע במיגור מחלת הסרטן?

בנוגע לשאלה – האם רביולי מסייע במיגור של מחלת הסרטן"?, נשיב אכן כן. רוטב העגבניות, שצמוד לרביולי, נחשב ללוחם מספר אחד של מחלת הסרטן, על כל מעידים מומחים מן הרפואה. ומדוע? זאת משום שרוטב העגבניות שברביולי הינו מקור מצוין לליקופן. ומה זה הליקופן? אתם בוודאי מרימים כעת את הגבה, ושואלים את עצמכם. ובכן, הליקופן הינו נוגד חמצון מאוד חזק, אשר על פי ממצאי מחקרים, נמצא כי הוא בעל תכונות נפלאות למניעה של מחלת הסרטן. ובמאמר מוסגר, נוסיף כי יש בו אף ויטמינים אי, סי ואיי, ואף אשלגן, כולם חיוניים לבריאות האדם.

האם יש קשר בין שיניים ועצמות מחוזקות לבין אכילת רביולי?

שאלה נוקבת – "האם יש קשר בין שיניים ועצמות מחוזקות לבין אכילת רביולי"?, ועל זאת נקדים להשיב. בשל כך שמילוי הגבינה ברביולי כה עשיר, גוף האדם מסופק בכמות ניכרת של סידן. בוודאי שהנכם מבינים, כי סידן נחשב למינרל כה משמעותי עבור חיזוק העצמות. תזונה נכונה מרבה לעשות שימוש ברכיבים של הסידן. כמו כן, הסידן ידוע כאפקטיבי בהפחתה של הסיכונים לחלות באוסטיאופורוזיס בעתיד לבוא. ובל נשכח להתייחס לנושא חיזוק השיניים. ואף מחזק את הלובן הטבעי של השיניים.

מדוע אנו צריכים ארוחת ערב קלה ומהירה?

כמענה על השאלה – "מדוע אנו צריכים ארוחת ערב קלה ומהירה?", נציין כי החיים הם דינמיים. נראה כי כולם היום מנסים לנצח את הזמן. להספיק הכול, לתזמן את פעולותיהם, ולחסוך בזמנים, ככל שניתן. נכון, אתם תמיד יכולים ללכת לאיזה דוכן, ולהזמין ג'נק פוד. אבל לא אכפת לכם באמת מהבריאות שלכם? הכי כדאי שתחשבו על הכנת ארוחת ערב קלה ומהירה, שבעיקר תהיה מזינה ובריאה. קיימים המון מאכלים שאתם יכולים להכין בן רגע. כל מה שנדרש מכם זה לאחסן מלכתחילה את כל הפרודוקטים המזינים, לפנות עשר דקות גג מזמנכם היקר, ולהתחיל במשימה. גם תפשילו שרוולים מהר, ואף תספקו לגוף שלכם תזונה נכונה, שלא תסב נזק לבריאות שלכם.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x