תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

ריהוט גן אלומיניום – יוקרה ועיצוב במיטבם

אלומיניום נחשב בעבר לחומר גלם תעשייתי, זול וקצת פחות מתאים לעיצובים יוקרתיים, כמו ריהוט גן. אבל היום, אפשר לעצב אלומיניום במגוון אינסופי של עיצובים, צורות, סגנונות וצבעים.

לצד העמידות המדהימה של החומר, קלות המשקל שלו והזמינות הגבוהה, אלומיניום משתלב היום כמעט בכל העיצובים לגינה – כולל ריהוט גן אלומיניום.

אז איך זה נראה בפועל והאם ריהוט גן אלומיניום מתאים לכל אחד?

ריהוט חוץ אלומיניום – תשכחו מכל מה שידעתם

אם אלומיניום עדיין עושה לכם אסוציאציה של כסוף בהיר, סירים של פעם ומכשירים תעשייתיים ישנים של שנות השמונים, אתם לא בכיוון.

ריהוט אלומיניום בימינו הוא צבעוני, מגוון ועמיד. הוא מאפשר ליצור אינספור סוגים של ריהוט גן, בעיצובים שונים וסגנונות שמתאימים באמת לכל אחד.

בעיצובי יוקרה מקובל להשתמש בבסיס אלומיניום כדי ליצור פינות ישיבה מראטן, פינות אוכל מעץ, לשלב זכוכית, חבל, פלסטיק וחומרי גלם נוספים כדי ליצור ריהוט גן שנראה מדהים ושגם יכול לעמוד בתנאי חוץ להרבה מאוד זמן, כמעט בלי שום צורך בתחזוקה.

לכן, גם כשאתם פוגשים ריהוט גינה מאלומיניום, יש סיכוי טוב שלא תזהו בכלל את חומר הגלם המחודש הזה, שעושה קאמבק היסטורי בזכות הטכנולוגיה.

כל מה שרציתם לדעת על ריהוט אלומיניום לגינה

האם ריהוט גן מאלומיניום משלב חומרי גלם נוספים?

בהחלט כן! ריהוט אלומיניום לגינה יכול (ורצוי) להשתלב עם מגוון חומרי גלם אחרים, שמתאימים לעיצוב ריהוט חוץ כמו עץ טיק משובח, פלסטיק עמיד וחזק, זכוכית, ראטן טבעי או מלאכותי, חבל ועוד.

איזה סוגים של ריהוט גן אפשר ליצור עם אלומיניום?

כיום כמעט כל סוג של ריהוט גם יוקרתי ומשובח מיוצר עם בסיס אלומיניום. כך למשל פינות אוכל מעץ משלבות בסיס אלומיניום, כמו גם פינות ישיבה מראטן לגינה, ערסלים מחבל על בסיס אלומיניום, קונכיות רביצה, הצללות מסוגים שונים ואפילו מגוון רחב של ריהוט אלומיניום דמוי עץ וחומרים אחרים.

איך מתחזקים ריהוט אלומיניום לגינה?

אלומיניום אינו זקוק כמעט לשום פעולה של תחזוקה. הוא עמיד בפני חום, לחות ומזיקים. הוא אינו מפתח קורוזיה כמו סוגים אחרים של מתכת והוא אפילו לא מתחמם בשמש.

הצבע שבו משתמשים כדי לצבוע ריהוט אלומיניום גם הוא עמיד מאוד ולכן כמעט שאין שום צורך בתחזוקה של הריהוט הזה. אם מדובר על שולחן עם בסיס אלומיניום ופלטה מעץ, כדאי להכיר את תנאי התחזוקה הדרושים לעץ, אך חלקי האלומיניום הם בעלי עמידות כמעט נצחית.

האם ריהוט גן אלומיניום מתאים לכל גינה?

אפשר למצוא כיום מגוון אינסופי של עיצובים, סגנונות וצבעים של ריהוט אלומיניום לגינה ולכן אפשר ללא כל קושי למצוא ריהוט אלומיניום איכותי מתאים לכל סגנון של גינה, לכל גודל ולכל צורך.

בין אם אתם מחפשים פינת ישיבה או פינת אוכל, בסגנון מודרני או כפרי, לשני אנשים או עשרה.

איך אלומיניום הפך לחומר הגלם המוביל לעיצוב פריטי עיצוב וריהוט לגינה?

אלומיניום הוא חומר גלם בעל עמידות מדהימה בפני מים, חום, לכלוך, קורוזיה ומזיקים והוא אידיאלי לתנאי חוץ.

בנוסף, בשנים האחרונות, פיתחו טכנולוגיות מתקדמות לעיבוד ועיצוב אלומיניום, המאפשרות להפוך אותו מחומר גלם חדגוני ואפור, לחומר גלם מרהיב ביופיו, מגוון ומרשים. לכן הוא הפך לבחירה המובילה בעיצוב גינות.

ריהוט גן שמתאהבים בו

חברת גרין ריהוט גן מתמחה בריהוט גן יוקרתי ומגוון מכל הסוגים – בשילוב אלומיניום וחומרי גלם איכותיים נוספים, כמו עץ טיק, ראטן ועוד.

מחפשים ריהוט חדש לגינה? היכנסו לסניף גרין ריהוט גן הקרוב לביתכם, או לקטלוג שלנו!

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x