תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

ריהוט גן יוקרתי בהתאמה מושלמת לתנאי חוץ

גורמים רבים משפיעים על בחירת ריהוט חוץ יוקרתי, ביניהם המקום שבו אתם ממקמים את הריהוט, למשל: דק עץ, או פטיו, ריצוף אבן, או בריכה.

כך גם סגנון החיים שלכם ואופן השימוש בריהוט, מיקום נבחר וסוג האקלים שבו אתם נמצאים – בין אם מדובר על אזור יבש ורווי שמש ובין אם מדובר על אזור גשום וקריר.

רהיטי פרימיום עמידים לתנאי חוץ

עיצוב אדריכלי מוקפד יוצר הרמוניה בין חללים פנימיים וחיצוניים – חלונות גדולים ופתוחים למרפסת ולגינה, פרגולות ואזורי מעבר מטשטשים את הקווים בין פנים הבית לבין החוץ.

כתוצאה – מעצבים בוחרים בגישה יותר הוליסטית בעיצוב רהיטי גן וחוץ, בעיקר כאשר מדובר על ריהוט חוץ יוקרתי.

החברות המובילות בתחום משלבות עיצובים אמנותיים ומגוונים עם טכניקות ייצור מהטובות בעולם כדי ליצור פינות ישיבה ופינות אוכל יוקרתיות לגינה ולמרפסת.

הן מקפידות על תשומת לב לפרטים הקטנים ולוקחות על עצמן גם אחריות סביבתית עם שיטות הייצור ובחירת החומרים.

אבל מה שהכי חשוב הוא השימוש בחומרי גלם משובחים, המאפשרים ליצור רהיטי חוץ מהממים ביופים, שהם גם עמידים כמעט בפני כל סוג של מזג אוויר.

ריהוט חוץ עמיד בפני גשם – יש דבר כזה?

אחד הנושאים שמטרידים את מי שמתכנן לרכוש ריהוט חוץ מושקע ואיכותי הוא רמת העמידות שלו בפני תנאי מזג אוויר, בעיקר בפני לחות ומים.

אבל כאשר מדובר על ריהוט יוקרתי לגינה ולמרפסת – גם מזג אוויר גשום וסוער לא מפריע לו להיראות נפלא לשנים רבות.

ריהוט כזה הוא לא רק עמיד בפני פגעי מזג האוויר אלא גם קל לניקוי ותחזוקה, לרוב אינו מצריך טיפול מיוחד והוא נראה נפלא גם אם תחליטו למקם אותו בתוך הבית.

חומרי גלם שיוצרים ריהוט חוץ עמיד לכל מזג אוויר

כאשר מדובר על בחירת ריהוט חוץ, חומרי הגלם משחקים תפקיד מרכזי ברמת העמידות של הרהיט, הנוחות והאסתטיקה הכללית שלו.

ריהוט חוץ אלומיניום הוא דוגמה בולטת לריהוט עמיד במיוחד, כי אלומיניום עמיד בצורה כמעט מוחלטת בפני מים – הוא לא מפתח קורוזיה או חלודה. הוא גם לא מתחמם בשמש ולא מתבלה.

בימינו, ריהוט גן אלומיניום גם מגיע בשלל עיצובים מרהיבים ויוקרתיים, בכל גוון שתרצו וניתן גם להעניק לו מרקמים שונים, כך שאפשר גם למצוא אלומיניום דמוי עץ או אבן למשל.

לצד ריהוט גן אלומיניום אפשר לראות חומרי גלם עמידים נוספים, ששומרים על האיכות והיופי שלהם גם לאחר זמן רב בחוץ – עם תחזוקה הכרחית מינימלית.

למשל פלטות שולחן מעץ טיק, כסאות ראטן, פלסטיק ממוחזר ואפילו חבל.

המעצבים המובילים בתחום משקיעים גם בנוחות שלכם, באסתטיקה ומגוון ולכן אתם יכולים למצוא גם ריפודים רכים ומזמינים מבדים צבעוניים עמידים בפני פגעי מזג האוויר וכך גם כריות, שטיחי חוץ ועוד.

סוגים של ריהוט חוץ איכותי ועמיד

אולי יותר מכל דבר אחר, מה שהשתנה וצמח בשנים האחרונות בתחום הוא המגוון העצום של ריהוט גן ומרפסת:

אפשר למצוא ספות וכורסאות רכות ומזמינות, פינות אוכל אלגנטיות ויפהפיות, בכל גודל, צורה וסגנון עיצוב שרק תרצו.

קונכיות ומרבצים, לצד כיסאות שיזוף מאפשרים ליצור תחושה של ריזורט בחצר הבית. על זה אפשר להוסיף ערסלים או ספסלים, מטבחי חוץ ופריטים ייחודיים כמו “שולחנות מדורה” שנותנים לגינה אווירת חופשה ונופש.

חברת גרין ריהוט גן מתמחה בייבוא ואספקה של ריהוט חוץ יוקרתי ממיטב המעצבים והיצרנים בעולם, עם מגוון אינסופי, איכותי ואלגנטי של פינות ישיבה, פינות אוכל, אבזור וריהוט משלים –

הכל במקום אחד. מוזמנים להיכנס לאחד הסניפים או לקטלוג גרין ריהוט גן כדי להתרשם!

קרדיט לתמונות: גרין ריהוט גן

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x