תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

רכבי ההשכרה הפופולריים לשנת 2023

זקוקים לרכב עבור קרוב משפחה שהגיע מחו”ל? מכרתם את הרכב הישן ונתקעתם בלי רכב? השכרת רכב יכולה להוות את הפתרון המושלם עבורכם! רבים מוצאים את עצמם ללא רכב, דבר שמחייב פתרון זמני. היום תוכלו לשכור רכב לכל תקופה שתרצו, על מנת להבטיח לעצמכם ניידות ונוחות מקסימלית. השכרת רכב יכולה לסייע לכל מי שנאלץ להחזיר את הרכב למקום העבודה וכמובן למי שזקוק לפתרון זמני עד להגעת הרכב החדש שהוזמן. כמו כן, רבים בוחרים לשכור רכב לטיול משפחתי, במטרה לשמור על הרכב הפרטי מפני בלאי מוגבר וקילומטראז’ גבוה. בנוסף, חלק מהאנשים מוותרים על החזקת רכב פרטי, אך מעוניינים ליהנות מהנוחות של רכב מושכר בסופי שבוע. היום ניתן לשכור את כל סוגי הרכבים וליהנות מנהיגה ברכבים חדשניים, מפוארים ומרשימים. במאמר זה נעסוק במספר רכבי ההשכרה הפופולריים ביותר בשנת 2023.

טויוטה ראב 4

טויוטה ראב 4 הינה רכב פנאי/שטח קומפקטי, המעוצבת בצורה בולטת ומרשימה ומספקת מרחב מרווח ומפנק עבור הנהג והנוסעים. הרכב מתהדר בביצועים מצוינים ומספק צריכת דלק משתלמת של 17.5 ק”מ לליטר. הראב 4 מגיע עם מנוע בנזין בנפח של 2.0 ליטר המספק 175 כ”ס, או לחילופין, עם מערכת הנעה היברידית המספקת 218 עד 222 כ”ס. המערכת ההיברידית יכולה להגיע בגרסה רגילה המבוססת על מנוע בנזין בנפח של 2.5 ליטר והנעה קדמית או כפולה. אופציה נוספת כוללת את הגרסה הנטענת (PHEV), המייצרת הספק כולל של 306 כ”ס ומבוססת על מנוע בנזין ומנוע חשמלי עוצמתיים יותר והנעה כפולה.

הרכב מציע תא מטען גדול ומפנק של 580 ליטר, או 490 ליטר בגרסת ה-PHEV. הביצועים טובים ונמרצים הן בגרסה ההיברידית והן בגרסת הבנזין, אך גרסת ה-PHEV מציגה את הביצועים המרשימים ביותר. נוחות הנסיעה טובה והוא מתמודד היטב עם שיבושים משמעותיים בכביש. הרכב מגיע עם מסך מולטימדיה של 8 אינץ’, בקרת אקלים, תאורת לד, מראות חשמליות, מצלמה אחורית ועוד. הוא קיבל ציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק של היורו NCAP והוא מגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת בלימת חירום אוטונומית, התרעת שכחת ילדים, עמעום אורות אוטומטי, תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

Byd atto 3

הביד אטו 3 הינו רכב פנאי קומפקטי המספק ביצועי כביש טובים. עיצוב הפנים של הרכב מרשים והוא נחשב לאחד הרכבים הבטיחותיים בקטגוריה. מדובר על רכב חשמלי, המבוסס על פלטפורמה חדשנית. הרכב מגיע בעיצוב נקי וסולידי והוא מאופיין בסביבת נהג מעוצבת במיוחד. הוא מגיע בשילובי צבעים הרמוניים והוא מכיל תאורת אווירה מוצלחת, חומרים רכים ונעימים למגע ואבזור מתקדם ומשוכלל. הרכב מוצע בשתי גרסאות – האחת עם סוללת 50 קוט”ש המספיקה לטווח מקסימלי של כ-350 ק”מ ואילו הגרסה השנייה מגיעה עם סוללת 60 קוט”ש המספיקה לטווח מקסימלי של כ-420 ק”מ. המרחב מאחור מספק ותא המטען נוח ופונקציונלי. הביצועים של ביד אטו 3 טובים ומרשימים במיוחד במצב ספורט. נוחות הנסיעה מספקת והרכב מתמודד היטב עם שיבושי הכביש השונים. הוא מגיע עם תאורת לד מלאה, בקרת אקלים, מסך מולטימדיה של 12.8 אינץ’, מושבים קדמיים מחוממים, מערך מצלמות היקפי ועוד. הרכב זכה לציון של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של יורו NCAP והוא מגיע עם 7 כריות אוויר, מערכת בלימה אוטונומית (גם ברוורס), תיקון סטייה מנתיב ובקרת שיוט אדפטיבית.

יונדאיi20

מדובר על מכונית סופר מיני מעוצבת בסטייל, המאופיינת בהתנהגות כביש טובה וצריכת דלק חסכונית של 17.5 ק”מ לליטר. היונדאי i20 מכילה פרופורציות נאות ועיצוב בולט ומקורי. סביבת הנהג מודרנית והמרחב מלפנים ומאחור מרווח ביחס לסגמנט. תא המטען מפתיע בנפח נדיב של 352 ליטר. הרכב מגיע עם מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.0 ליטר המפיק 100 כ”ס. בגרסה הספורטיבית תוכלו ליהנות ממנוע טורבו בנזין בנפח של 1.6 ליטר המפיק 204 כ”ס. הביצועים של שתי הגרסאות טובים, אך כמובן שהגרסה הספורטיבית מציגה ביצועים מרשימים יותר, במיוחד בנסיעה בכבישים מהירים. התנהגות הכביש טובה בשתי הגרסאות והיכולת הדינאמית גבוהה. הרכב מגיע עם מסך מולטימדיה של 8 אינץ’, תאורת לד מלאה, תאורת אווירה, בקרת אקלים ועוד. הוא זכה בציון של 4 כוכבי בטיחות במבחן הריסוק של היורו NCAP והוא מגיע עם מערכת בלימה אוטונומית ומערכת תיקון סטייה מנתיב, לצד ניטור אקטיבי לשטחים מתים ומערכת בלימה אוטונומית ברוורס ברמת הגימור “סופרים”.

טויוטה קורולה

מדובר על משפחתית מוכרת וידועה, המחזיקה במוניטין מצוין, עיצוב מרשים ומקורי וצריכת דלק מצוינת של 22.7 ק”מ לליטר. היום ניתן למצוא בארץ את הגרסה ההיברידית של הרכב, המגיעה עם מנוע בנזין בנפח של 1.8 ליטר ומנוע חשמלי משופר המפיקים יחדיו 140 כ”ס. הגרסה העדכנית מגיעה בעיצוב מודרני ובולט, הכולל גם סביבת נהג עשירה, עיצוב פנים נאה ומרחב מספק לנוסעים ולנהג. תא המטען של הרכב מציע 471 ליטר של אחסון נוח ושימושי והתנהגות הכביש טובה. הביצועים של הרכב טובים ונוחות הנסיעה מצוינת, מאחר והרכב מתמודד היטב עם שיבושי הכביש השונים. הוא מגיע עם מסך מולטימדיה של 9 אינץ’, בקרת אקלים, מפתח חכם ועוד. הרכב זכה בציון של 5 כוכבי בטיחות במבחן הריסוק של היורו NCAP ומערכות הבטיחות שלו כוללות מערכת תיקון סטייה מנתיב, מערכת בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.

סקודה אוקטביה

המשפחתית הקומפקטית סקודה אוקטביה מגיעה בשתי תצורות מרכב – סדאן וסטיישן. היא מאופיינת בביצועי כביש מעולים וצריכת דלק מצוינת – 19.2 ק”מ לליטר. הרכב מגיע עם סביבת נהג מעוצבת ומודרנית, מרחב רב מלפנים ומאחור ותא מטען ענק בנפח של 600 ליטר בגרסת הסדאן או 640 ליטר בגרסת הסטיישן. הדור החדש של סקודה אוקטביה מציג עיצוב נועז ומערכות טכנולוגיות מתקדמות, כמו לוח מחוונים מוקרן ושקע טעינה ייעודי למצלמת דרך. בארץ ניתן למצוא את הרכב עם מנוע בנזין בנפח של 1.0 המפיק 110 כ”ס, או לחילופין, מנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 150 כ”ס. אופציה נוספת היא גרסת הדיזל, המכילה מנוע בנפח 2.0 ליטר המפיק 150 כ”ס. לאחרונה הצטרפה גם הגרסה ההיברידית הנטענת, המגיעה עם מנוע טורבו בנזין בנפח של 1.4 ליטר ומנוע חשמלי, המפיקים יחדיו 204 כ”ס. כמו כן, גרסת ה-RS הספורטיבית מגיעה עם מנוע בנזין שמפיק 245 כ”ס.
 
הביצועים של הרכב טובים וכמובן שהם מרשימים יותר בגרסה הספורטיבית ובגרסה ההיברידית. נוחות הנסיעה טובה בכבישים מהירים והרכב מתמודד היטב עם שיבושי כביש במהירות גבוהה. הרכב מגיע עם מסך מולטימדיה, בקרת אקלים, תאורת לד מלאה ועוד. הוא זכה בציוד של 5 כוכבי בטיחות במבחן הריסוק של היורו NCAP ומערכות הבטיחות שלו כוללות מערכת תיקון סטייה מנתיב, מערכת בלימה אוטונומית ובקרת שיוט אדפטיבית.

רכבי השכרה פופולאריים – סיכום

אם אתם מחפשים רכב להשכרה כדאי שתכירו את חברת freesbe! מדובר על חברה אמינה ומקצועית, המכילה מגוון רחב של רכבים חדישים ומתוחזקים להשכרה. יועצי החברה ישמחו לסייע ולייעץ לכם לגבי סוג הרכב האידיאלי ביותר עבורכם וכמובן יספקו לכם פרטים נוספים לגבי תהליך ההשכרה. אתם מוזמנים לעיין באתר החברה או לגשת לאחד הסניפים הפזורים בכל חלקי הארץ.

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x