תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

רכבי הליסינג הפרטי החסכוניים ביותר

מתלבטים בין ליסינג פרטי לבין רכישת רכב חדש? הגעתם למקום הנכון! בשתי האופציות תוכלו ליהנות מרכב חדש מהניילון, אך בעוד שרכישת רכב תצריך מכם תשלום של מלוא סכום הרכב, באמצעות ליסינג פרטי תוכלו להסתפק בתשלום המקדמה ובתשלום חודשי קבוע וידוע מראש. תוכלו אף לבחור את סכום המקדמה המתאים לכם, במטרה לעמוד במסגרת התקציב. בסיום התקופה תוכלו לבחור אם לשדרג את הרכב ברכב חדש, או לחילופין, לרכוש את הרכב מחברת הליסינג בסכום שנקבע מראש. הדבר יחסוך לכם את ירידת הערך של הרכב וימנע את הצורך להתעסק עם מכירת הרכב, או לחילופין, להשקיע בטיפולים ותיקונים תכופים במוסך.

ההמלצה הכללית עבור כל מי שגומע קילומטרים רבים, היא לבחור ברכב חסכוני בדלק. במאמר זה נציג בפניכם את רכבי הליסינג הפרטי החסכוניים ביותר בדלק, על מנת לאפשר לכם לבצע בחירה נבונה ומושכלת יותר.

קיה פיקנטו

מדובר על רכב מיני מעוצב להפליא ומאובזר, המכיל מרחב מרווח לנוסעים, תא מטען בנפח מפנק של 255 ליטר וצריכת דלק של 17.2 ק”מ לליטר. אחד היתרונות הבולטים של הרכב הוא היצע מערכות הבטיחות האקטיביות שלו, המוצעות כבר ברמת הגימור הבסיסית ביותר. קיה פיקנטו מגיעה עם מנוע בנפח של 1.2 ליטר המספק 84 כ”ס. העיצוב נאה ומרענן, סביבת הנהג נעימה ומזכירה רכבים מסגמנט אחד גבוה יותר והחומרים איכותיים. האבזור עשיר וכולל מסך מולטימדיה בגודל של 8 אינץ’, בקרת אקלים, ריפוד דמוי עור למושבים, מפתח חכם, חיישני חנייה וגג שמש חשמלי. הביצועים של הרכב טובים ביחס לסגמנט והתנהגות הכביש טובה. הרכב זכה ב-4 כוכבי בטיחות ומפרט הבטיחות כולל מערכת בלימה אוטונומית, מערכת לזיהוי הולכי רגל ומערכת תיקון סטייה מנתיב.

מאזדה 2

זהו רכב סופר מיני מעוצב, מאובזר ובעל ביצועים נאים. הרכב מגיע עם מנוע בנזין בנפח של 1.5 ליטר המפיק 116 כ”ס. סביבת הנהג מעוצב ונעימה והרכב מכיל מושבים נוחים ומרחב סביר מלפנים. הביצועים נמרצים ודינמיים, בזכות המנוע האטמוספרי. הנסיעה נוחה הן בעיר והן בכבישים מהירים ובידוד הרעש סביר. הרכב מאובזר בחישוקים קלים, מסך מולטימדיה בגודל של 7 אינץ’, ממשק אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, מראות חשמליות מתקפלות, בקרת אקלים, תאורת לד ועוד. הוא זכה ב-4 כוכבי בטיחות והוא מגיע עם בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת בלימה אוטונומית והתרעה על סטייה מנתיב. צריכת הדלק עומדת על 15.8 ק”מ לליטר.

ליפ מוטור T03

זהו רכב מיני חשמלי, המאופיין בעיצוב ואבזור מרשים, מרחב רב לנוסעים וביצועים טובים בעיר. הרכב מגיע עם הנעה קדמית וסוללת 41 קוט”ש, המספקת 108 כ”ס ומאפשרת טווח נסיעה מקסימלי של עד 280 ק”מ. העיצוב של הרכב שונה ומעניין ביחס לסגמנט והוא אומנם דומה בממדיו לקיה פיקנטו, אך הגובה המפתיע שלו עובר אפילו את קיה נירו. כתוצאה מכך, המרחב מלפנים ומאחור מרווח ונעים והעיצוב הפנימי פשוט ונקי. סביבת הנהג מכילה חומרים איכותיים, תנוחת הנהיגה גבוהה ותא המטען מגיע בנפח של 210 ליטר. הביצועים של הרכב בעיר מצוינים ובידוד הרעש מצוין. הרכב מגיע עם אבזור עשיר ומתקדם, הכולל תאורת לד, מפתח חכם, חישוקים קלים, חיישני חניה היקפיים, מערך מצלמות היקפי, מסך מולטימדיה של 10.1 אינץ’ ובקרת אקלים.

יונדאי i10

מדובר על רכב מיני המאופיין בעיצוב נאה ומרשים, מרחב מרווח עבור הנוסעים, תא מטען בנפח מפנק של 252 ליטר וצריכת דלק מרשימה של 18.2 ק”מ לליטר. הרכב מאובזר בתאורת לד ברמה גבוהה, מראות חשמליות מתקפלות, מסך מולטימדיה של 8 אינץ’, חישוקים קלים, בקרת אקלים, פנסי ערפל ועוד. הרכב מגיע עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח של 1.2 ליטר המפיק 84 כ”ס. העיצוב של הרכב נאה ומרשים וברמת הגימור הגבוהה ניתן לבחור בצביעה דו גוונית למרכב, המוסיפה המון לנראות הייחודית והבולטת של הרכב. המושבים נוחים, סביבת הנהג עשויה מחומרים איכותיים והמרחב מלפנים ומאחור נדיב במיוחד ביחס לסגמנט. הרכב קיבל 3 כוכבי בטיחות והוא מגיע עם מערכת בלימה אוטונומית, מערכת התרעת הירדמות, התרעת סטייה מנתיב ועמעום אוטומטי של אורות גבוהים.

מיצובישי ספייס סטאר

זהו רכב סופר מיני מאובזר במיוחד, המאופיין במרחב מרווח לנוסעים. צריכת הדלק עומדת של 18.5 ק”מ לליטר, כך שמדובר על רכב חסכוני ומומלץ בקטגוריה. הרכב מגיע בממדים גדולים ביחס לסגמנט, העיצוב פשוט ונקי מבחוץ ומבפנים והמרחב מאחור גדול יחסית. תא המטען מגיע בנפח מפנק של 235 ליטר. הרכב מכיל מנוע בנפח של 1.2 ליטר המפיק 71 כ”ס ונחשב לזריז ובעל ביצועים טובים הן בעיר והן בכבישים מהירים. רשימת האבזור מרשימה ביחס לקטגוריה והיא כוללת מערכת מולטימדיה, קישוריות לאנדרואיד ולאפל, חיישני גשם, חישוקי 15 אינץ’, עמעום אורות אוטומטי, מפתח חכם, מראות חשמליות מתקפלות, תאורת לד מלאה ופנסי ערפל. הרכב זכה לדירוג של 4 כוכבי בטיחות והוא מגיע עם מערכת בלימה אוטונומית והתראה על סטייה מנתיב.

בואו לבחור את רכב הליסינג החסכוני שלכם ב-freesbe

מחפשים רכב ליסינג פרטי ? אנו בחברת freesbe נשמח לספק לכם ייעוץ והכוונה בנושא! אנו מחזיקים במגוון רחב של רכבים חסכוניים מכל היצרנים המובילים ביותר בשוק ונשמח לספק לכם מידע נוסף, לצד מסלולי ליסינג אטרקטיביים ומשתלמים במיוחד!

קרדיט תמונה FREEPIK

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x