תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

רכישת מאוורר תקרה

ניתן לומר באופן חד משמעי כי כיום בימינו, מאווררי התקרה הינם הפכו למוצר מאוד מבוקש בשל עבודתם הנהדרת וכן נותנים תחושת רעננות מספקת. הם מייצרים אוויר חמים וקריר, ושומרים על סירקולציה בריאה של האוויר. הודות ליעילותם האנרגטית, איכות החיים שהם מספקים וכמובן לעיצובם המרהיב אשר מתאים לכל סגנון של בית. לכן, מאווררי התקרה מגיעים מעוצבים בסגנונות שונים וכן ניתן להנות מהאיכות שהמוצר מעניק וגם קבלת סיפוק מהערך העיצובי שהוא משדר לסביבתו. סיבות אלה הינם הסיבות לחזרתו לאופנה של מאוורר התקרה. יש לציין כי הינם חסכוניים גדולים בחשמל וקיימות בהם ביצועים של פעולות שונות כמו חימום, קירור ואוורור. מאווררי תקרה מודרניים מוכיחים כי תפקוד וסגנון יכולים להיות במוצר אחד, אם אתם מחפשים מאוורר תקרה אשר מעוצב על בסיס עץ ומתכת או אולי אתם בכלל טיפוסיים שסגנונם הינו טבעי, קיים בשבילכם מאוורר תקרה בעל להבים מעלי דקל, במבוק ועץ.  

קבלת החלטות בעת מיקומו של מאוורר תקרה

  • מיקומו של מאוורר התקרה – לרוב, חשוב לציין כי נהוג למקם מאוורר תקרה במרכז החדר על מנת לאפשר זרימת אוויר חלקה. אולם, אם מדובר בחדרים גדולים, ניתן לומר כי ההמלצה המרכזית תהיה להשתמש בשני מאווררים.
  • מדדו של ה-CFM מופיע מדד זה בנתוניו של מאווררי תקרה והינו מראה את נפחו של האוורור אותו מציע המאוורר. הנפח נהפך גדול יותר עקב גודל המדד.
  • קוטרו של מאוורר תקרה – בחדרי ארונות, מטבחים קטנים או בחדרי שינה אשר הינם קטנים אף ניתן להמליץ לבצע התקנת מאוורר תקרה שקוטרו הינו 42, חדרי שינה בינוניים, מטבחים ופינות ישיבה עד כ 50 – 54,  בחדרים אשר גודלם הינו גדול, סלון או חדר אוכל מומלץ עד 54-70

סוגי חומרים שונים מהם עשויים מאווררי התקרה

  • עץ מגולף – מאוורר תקרה אשר הינו מעוצב בעל שילוב של עץ אגוז מגולף ומתכת, פלדה מוברשת. שילובים אלה מעניקים מראה פיסולי ומעוצב בסגנון של שנות ה-50. חשוב להוסיף כי הוא מונע על ידי מנוע שקט במיוחד שאינו מרעיש בעת בה הוא פועל.
  • פלדה ומתכת – לרוב ניתן למצוא מאוורר תקרה בעל מראה תעשייתי ומלוטש. עם מראה מתכתי וקריר מאוורר זה ישבור את העיצוב הסטנדרטי של כל חלל ויכניס לו מודרניות רעננה. ניתן להוסיף שקיימת אפשרות להתאמה אישית עם גימורי מתכת או עץ. מומלץ לנצל את מראהו ולמקם אותו על מרפסת כמאוורר תקרה חיצוני.
  • חסכוני ומעוצב – קיימת אופציה מועדפת יותר בקרב הצרכנים בשונים בעת בה אנו מדברים על בחירת מאווררי תקרה והינה מאוורר תקרה מעוצב וחסכוני באנרגיה בעל פרופיל נמוך. מאוורר זה מאופיין בלהבים המשתרעים על פני לא פחות משישה מטרים. מאוורר זה יהיה הכוכב של ביתכם. הינו יעניק לחלל ביתכם סגנון מודרני ודומיננטי.

שורה תחתונה

ניתן לסיים ולהגיד כי תחום מאווררי תקרה הינו עולם של עיצוב אסתטי אשר משלב טכניקה אפקטיבית של קירור, חימום ואוורור. מראיהם האתלטי שלהם מעניק לחלל החדר או לחלל באופן כללי מראה קלאסי ומה שחוסך אנרגיה וכסף רב. בימינו ניתן לומר באופן חד משמעי כי ניתן למצוא מאוורר תקרה מכל מגוון הפריטים  הקיימים בתחום, מחומרים כמו מתכת ועד בסוגי עץ שונים ובשלל צבעים שונים ומדהימים. ניתן להוסיף ולהדגיש כי ניתן גם למצוא את כל סוגי מאווררי התקרה אשר יהיו נוחים לכל כיס.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x