תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

שבע דרכים לפנק את עצמך בהיריון

להיות בהיריון זו משימה נכבדת. בזמן שהבטן שלך גדלה לאיטה והחיים החדשים נובטים להם אי שם, את יכולה לחוות שלל תסמינים משמחים פחות, החל מבחילות בוקר, נפיחות, כאבי גב, שינויים במצב רוח – והיריעה עוד ארוכה. מה המסקנה המתבקשת? שלגמרי מגיע לך להתפנק! הינה כמה דרכים שבהן תוכלי להעניק לגוף ולנפש שלך אנרגיה ופינוק מיוחדים במהלך ההיריון.

תיהני מעיסוי

עיסויים הם אולי לא חלק משגרת הפינוק הקבועה שלך, אבל כשהגוף כואב וכשההיריון מתחיל ללחוץ, אלו לחלוטין סיבות טובות להפקיד את גופך בידי מעסים מיומנים שישמחו לשחרר לך כמה כאבים מיותרים. כשאת מזמינה את העיסוי, אל תשכחי לעדכן את הצוות שאת בהיריון!

  1. תישארי בכושר

לא תמיד כושר נשמע כמו פינוק מיוחד, אבל אין לך מושג (או שאולי דווקא יש לך) עד כמה שגרה ספורטיבית קבועה יכולה לסייע לך לתפקד בטוב במהלך ההיריון. אם את רגילה להיות בכושר טרם ההיריון, ייתכן ותגלי שאת מתקשה לשמור על השגרה הקבועה והמאומצת, וזה ממש בסדר. התמקדי בפעילויות שעושות לך טוב ומתאימות להיריון, כמו יוגה, הליכה נמרצת, פילאטיס המותאם להיריון או שחייה.

  • התפנקי בפדיקור (גם אם כפות הרגליים לא נראות בשטח)

אם את כבר לא זוכרת מהו צבע הלק (או יותר נכון, שאריות הלק) המככב לו אי שם בקצה כפות רגלייך – זה סימן שמגיע לך ליהנות מפדיקור מפנק, וליהנות על הדרך מעיסוי מרגיע לכפות הרגליים.

  • העדיפי לישון מוקדם

נכון, לעיתים נדמה כי רשימת המטלות רק הולכת ותופחת (יחד עם עוד כמה דברים אצלך), והאינסטינקט הראשוני הוא להישאר ערה עד השעות הקטנות של הלילה כדי להתפנות להשלים אותן, אבל אין לך מושג כמה טוב זה יעשה לך ללכת לישון מוקדם. הגוף שלך יודה לך, הנפש שלך ממש תשמח ואת תוכלי לבלות זמן איכות עם עצמך לפני השינה, עם מצעים רכים, שמיכה עוטפת ואפילו הרפיה מרגיעה לקראת הלידה שתעזור לך לחשוב על שמות לבנות או לבנים, ולדמיין את כל הטוב העומד לבוא.

  • השקיעי בפיג’מה כיפית

עם כל שעות השינה החדשות שעתידות להצטרף אל חשבונך (רגע לפני שהן נלקחות ממך לטובת יצור קטן, מתוק וצווחן, כמובן), תצטרכי ללבוש משהו יפה ונוח בשעות הפנאי. גם אם את לא מהמשקיעניות בהלבשה תחתונה ולא מבלה דקה מיותרת במחלקת הפיג’מות ובגדי הפנאי, אנחנו עוסקות כאן בפינוק – ופיג’מה חדשה היא לגמרי הדרך ליהנות מפינוק מהיר! הצעת ייעול: כמה שיותר רכה, כמה שיותר נעימה, כמה שפחות לוחצת באזור המותניים והבטן וכמה שיותר משמחת.

  • היעזרי בעזרה

עזרה במטלות הבית היא כל מה שאת מפנטזת עליו בימים אלה, אנחנו יודעות. בייחוד אם הגעת כבר לשבועות האחרונים להיריון, סביר להניח שגם החשק לקנן הצטרף לרשימת החשקים שלך – אבל אין לך מושג איך את, הבטן הגדולה והאקסטרה כובד שנוסף לחייך לאחרונה מסוגלים לצלוח את משימת כיבוש הררי הכלים בכיור. מה עושים? נעזרים! היעזרי בסיוע בתשלום של עוזרי בית מיומנים ותורידי מעצמך את המטלה המעיקה. זו גם דרך מעולה להבטיח שהבית יהיה נקי, מאורגן ונעים לקראת התינוק החדש.

  • ותרי לעצמך. מגיע לך.

עייפה מכדי לבשל? הילדים צופים בטלוויזיה קצת יותר מהרגיל (או את)? זה בסדר. באמת. ההיריון והשנה הראשונה להורות הם רכבת הרים שדורשת לא מעט כישורי הישרדות, והיא מביאה אותנו לקיצוניות משוגעת – אושר עילאי מול עייפות שלא נגמרת, ונראה שאנחנו לומדות מחדש איך לחיות. בהישרדות כמו בהישרדות, מגיע לנו ליהנות מהדברים הקטנים שהחיים נותנים – ארוחת ערב מושחתת במיוחד, סרט עם הילדים סתם כך באמצע השבוע או אוכל מבחוץ. תתפנקי, מגיע לך!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x