תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

שומרים על נתונים בזכות הענן

אבטחה, בטיחות וגישה תמידית לנתונים חשובים מאוד לשגרה תקינה של עסקים. גיבוי אוטומטי של נתונים עדכניים נחוץ להמשכיות התהליכים העסקיים. שמעתם פעם על גיבוי בענן?

גיבויים בטוחים

יותר ויותר מאגרי מידע של חברות מאוחסנים בפורמטים דיגיטליים. למרות היתרונות הברורים של פתרון כזה, קיימים חסרונות מסוימים, ביניהם הסיכון הגבוה לאובדן או השחתה של מידע. כתוצאה מכך אתם עלולים לאבד קבצי הזמנות, מידע חשוב של לקוחות ועוד. כדי למנוע מקרים כאלה, נעשה גיבוי שרתים בענן שמבטיח לכם שהנתונים והקבצים החשובים לכם תמיד יהיו אצלכם בהישג יד.
עותקים של קבצים שנמצאים על מדיום נוסף יכולים להיחשב כגיבוי. כלומר, אם אתם מעתיקים נתונים לאותו המחשב אתם מסתכנים באיבוד של שני הקבצים. כתוצאה מכך אנחנו יכולים לחשוב על פתרון נוסף שאולי אתם מכירים – אחסון בענן. הנתונים בענן מאוחסנים לא על מדיום או דיסק ספציפי, אלא במקום המבטיח שהשרתים ישמרו. הדבר מבטיח אמינות גבוהה ואבטחה של נתונים והסיכון לאובדן נתונים קרוב לאפס. בנוסף, בזכות ההצפנה של הענן, תוכלו לשמור על מידע סודי שלא ייחשף לאף אדם חוץ מלכם – בעלי הסיסמה. אפילו למנהלי הענן לא תהיה גישה לסיסמה שלכם לכן כדאי לכם לזכור אותה היטב ולא לאבד אותה.

הענן ויתרונותיו

שירותי גיבוי בענן נחשבים לאחד הפתרונות הטובים ביותר שעוזרים למיליוני עסקים ברחבי העולם, החל מחברות הענק ועד לעסקים הקטנים ביותר. הענן משמש לרוב שכפול של גיבויים וארכיון לטווח ארוך. קיימים המון יתרונות לענן, שביניהם קיים עניין ההעתקה האוטומטית – עדכוני הנתונים שלכם לא צריכים להיעשות על ידי עובד שיושב ומעתיק ידנית את הנתונים. זה ממש מיושן. בזכות הענן הנתונים שלכם ישמרו אוטומטית לפי בחירה אישית שלכם. אנחנו ממליצים לכם לבחור בגיבוי יומי, כדי להבטיח שהנתונים שלכם ישמרו באופן קבוע והגרסה שלהם תהיה מעודכנת תמיד. חברות גדולות צריכות לדעת להתנהל כלכלית נכון, אז מה אם נוסיף ליתרונות של הענן את זה שהוא זול במיוחד? מבדיקה שנערכה, גיבוי בענן זול יותר משימוש באחסון מקומי – כך תוכלו להיפטר מהעלויות הכרוכות בתחזוקת הציוד.

גיבוי שרת בענן מאפשר לכם העתקה מלאה של נתונים למחשב. כולל המצב הנוכחי של מערכת ההפעלה, תוכנות מותקנות, נתוני לקוחות וקבצים. הענן נחשב לפלטפורמה קלה מאוד לתפעול, אתם לא צריכים להעסיק מומחים או להיות כאלו בעצמכם – כל מה שתצטרכו הוא לקבוע את הגיבוי המתאים עבורכם, אם זה לפי שטח מקום, מספר משתמשים ועוד, ולהחליט על זמני הגיבוי וזהו – רק תצטרכו לשלם סכום מזערי וכל הנתונים החשובים שלכם ישמרו לעד.

שירותי הענן

שירותי מחשוב רבים מברכים את קיומו של הענן. מערכות הגיבוי עושות עבודה מצוינת בארגון ותחזוקה של גיבויים. השימוש בענן מאפשר לכם חזרה מהירה לשגרה לאחר תקלות. אנחנו יודעים כי קיימים סיכונים רבים באינטרנט היכולים לגרום לאיבוד מידע. ביניהם, אסונות טבע, הפסקות חשמל, וירוסים והאקרים שרוצים לגנוב מידע. אבל בזכות הענן עסקים יכולים לעבוד בשקט ולדעת כי הנתונים שלהם מועברים באופן אוטומטי למקום בטוח ומאורגן, ולזכור כי תוך דקות ספורות הם יכולים להחזיר את המידע אליהם. השחזור של הנתונים מתבצע באופן המהיר ביותר, וללא צורך של מומחים בנושא. תוכלו פשוט להזין את הסיסמה שלכם ולהגיע במהירות לקבצים שלכם שנשמרים תמיד בגרסה החדשה ביותר. אנחנו יודעים שכל דקה של עבודה בחברות ועסקים היא קריטית. החברות של היום עובדות בסביבה דינאמית מלאה בעובדים חרוצים. הגיבוי יעזור לכם לעבוד בצורה פרודוקטיבית יותר, ללא בזבוז זמן על דברים שהם לא חלק ממהלך העבודה, הענן ימזער את הסיכונים ויצור אווירה יותר טובה בין העובדים הרגועים. בזכות השמירה האוטומטית של הענן, מתפנה מקום לעובדים במקומות אחרים שיכולים להפסיק לשמור ידנית את הנתונים ולהתמקד בנושאים חשובים יותר לחברה.

אנחנו מאחלים לכם שהחברה שלכם לעולם לא תעמוד במצב של איבוד או מחיקת נתונים. אבל אם כן, זכרו שגיבוי בענן תמיד שומר על כך שכל הקבצים והדברים שחשובים לכם יהיו במרחק קליק קטן. אל תתנו לדברים שלכם ללכת לאיבוד, בחרו בענן שיהיה גלגל ההצלה של העסק שלכם ואתם לא תתחרטו אפילו לרגע.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x