תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

שמונה ימים של אטרקציות – 8 דברים לעשות עם הילדים בחנוכה

חג החנוכה מביא הזדמנות לזמן משפחתי, לא רק בזכות הדלקת הנרות וציון החג עצמו, אלא גם (ואולי בעיקר) בגלל חופשת בית הספר של הילדים שלנו. בחופשה כמו זו, אנחנו מחפשים תמיד מה לעשות עם הילדים, ואיך לוודא שתהיה להם חופשה מהנה, חווייתית וייחודית. אז ריכזנו בשבילכם 8 רעיונות לדברים שאפשר לעשות עם הילדים ב-8 ימי החג, וכל מה שנשאר לכם לעשות הוא לבחור במה שמתאים לכם.

בחסות לאומי

מוזיאונים לכל המשפחה

חופשת החנוכה היא זמן מושלם לקחת את הילדים למוזיאון שמתאים לכל המשפחה. אפשרויות כמו מוזיאוני מדע, מוזיאון הילדים או אפילו מוזיאון השעווה הישראלי החדש והמרגש – כולן יכולות לתת לילדים שלכם יום מעניין וייחודי. במקרים רבים, ניתן למצוא הטבות 1+1 על מוזיאונים דרך מועדוני לקוחות שונים, ושווה לבדוק זאת ולראות אם אתם יכולים לסגור לעצמכם אפילו יומיים מתוך החופשה.

חדר בריחה

אם יש לכם ילדים גדולים יותר או מתבגרים, חדר בריחה הוא דרך מצוינת להעביר ערב משפחתי, מגבש ומאתגר. חדרי בריחה יכולים להתאים למספר יחסית גדול של נפשות, והחשיבה האתגרית שהם דורשים מפתחים אצל הילדים שלנו חשיבה וכישורי פתרון בעיות. חדר בריחה חווייתי שיכול להתאים לכל המשפחה, גם בטווח גילים רחב יחסית, הוא לא השקעה גבוהה מדי לבילוי משפחתי.

הצגות הילדים של חנוכה

מסורות חג החנוכה הישראליות ביותר הן לא סופגניות, לביבות או סביבונים. בשנים האחרונות אין ספק שמחזות זמר לילדים הם המסורת האמיתית של החג בישראל. מלבד הפסטיגל, שהוא המופע הראשי והגדול ביותר, מתקיימות עוד הצגות רבות שמתאימות לילדים בטווחי גילים שונים בחג החנוכה – מה שמסתדר באופן מושלם עם הרצון שלנו לבלות איתם במתחם סגור. אין ספק שלא מדובר בבילוי קלי במיוחד להורים – אבל באחד שהילדים אוהבים במיוחד.

מתחם טרמפולינות

אם אתם רוצים שהילדים יוציאו קצת אנרגיה בחופשת החג, מתחמי טרמפולינות שונים הם חוויה שאסור לפספס עם הילדים. המתחמים הללו הולכים והופכים למושקעים יותר משנה לשנה, וניתן למצוא אותם בכל אזורי הארץ.

מתחמי נינג’ה

נשארים עם קו הוצאת האנרגיה שאנחנו רוצים שתהיה לילדים, אבל עכשיו מתקדמים למשהו קצת אתגרי ומעניין יותר. אם גם הילדים שלכם נמצאים בטירוף הנינג’ה, הם בוודאי ישמחו אם תקדישו יום לאחד ממתחמי הנינג’ה הרבים שנפתחו בארץ בשנים האחרונות. לרוב, טווח הגילים הרלוונטי יהיה קצת גבוה יותר – אך ישנם גם מתחמים שמותאמים לילדים.

סיורים וטיולים חווייתיים

למרות מזג האוויר הסגרירי, חג החנוכה הוא בהחלט מועד שאפשר לנצל בשביל לטייל קצת בארץ. מאחר וטיולים רגליים בשטח קצת יותר קשה להוציא לפועל, בהחלט אפשר לחשוב על סיורים עירוניים, סיורי אוכל או אפילו טיולי ג’יפים אם יש למשפחה שלכם תשוקה לעניין ונהג מיומן.

למה לא ללכת לסרט?

הפתרון הקל ביותר עבורנו הוא לקחת את הילדים לקולנוע, וליהנות משעה וחצי עד שעתיים של ראש שקט כשהם מרותקים למסך – עם כל חוויית הקולנוע שהולכת ומשתפרת בשנים האחרונות. עבור הילדים שלכם, קשה להאמין שיש בילוי טוב יותר ממסך ענק, קופסת פופקורן וסרט בסדרת הסרטים שאהובה עליהם – בין אם מדובר בסרטי מארוול ובין אם בסרטי הילדים הרבים המוקרנים על המסך.

מסעדה טובה כשנמאס לכם לבשל

לפעמים כל מה שאתם רוצים הוא ארוחה טובה שממנה גם הילדים ייהנו, אבל 8 ימים של ילדים בבית יכולים להקשות על אחראי הבישול הביתי. לכן, בהחלט אפשר לקחת את הילדים למסעדה שממנה אתם תוכלו ליהנות באמת, ולילדים יהיו מנות טעימות ומהנות גם כן. גם כאן, לא תמיד צריך לחורר את הארנק, ובהחלט אפשר למצוא לא מעט הטבות למסעדות מסוגים שונים.

חנוכה עם הילדים יכולה להיות חוויה לא קלה, אבל כשאתם בוחרים באטרקציות הנכונות מהן הילדים שלכם ייהנו במידה הרבה ביותר – זה הופך להיות הרבה יותר קל. עם ההטבות והמבצעים הנכונים, זה גם לא צריך להיות כל כך יקר.

קרדיט תמונה:pixbay

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x