תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

תביעת נזיקין תאונת דרכים

אין דבר נורא יותר מאשר לחוות תאונת דרכים. מי מכם שחווה אותה בעבר יודע שהיא מביאה איתה אין ספור דברים מזעזעים, כמו פגיעות גופניות בדרגות משתנות, טראומה נפשית וצלקות גופניות ורגשיות כאחד. לצערנו, הכבישים במדינת ישראל כבר הפכו ממזמן לג’ונגל של תאונות דרכים, ולכן כמעט ואין יום שבו לא מתרחשת תאונת דרכים בחלק כזה או אחר בארץ. תביעת נזיקין תאונת דרכים היא אחד המושגים שכדאי לכם להכיר ליתר ביטחון, ובתקווה שלעולם לא תצטרכו להתעסק איתה בפועל. אז מה היא מביאה איתה ומה חשוב לדעת לגביה? כל הפרטים כאן למטה.

תביעת נזיקין תאונת דרכים – עדויות והוכחות הן המפתח להצלחה

תביעת נזיקין תאונת דרכים נולדת מתוך פגיעה שהתקיימה במסגרת התאונה. בין אם מדובר על תאונת דרכים קשה ובין אם מדובר על תאונת דרכים קלה, ככל שיש פגיעה בגוף או ברכוש של האדם המעורב בתאונה, הוא יוכל לאסוף חומרים מספיקים לשם פתיחה בתביעה.

על מנת לצלוח תביעת נזיקין ולצאת ממנה עם הפיצויים הראויים, יש לאסוף מגוון עדויות והוכחות למקרה התאונה, וכן להצטייד בליווי מטעם עורך דין תאונת דרכים, ולמה? ובכן, פשוט מאוד – יש לו משמעות כבירה בדרך להצלחה – מההתחלה ועד הסוף.

עורך דין תאונות דרכים – איך הוא יכול לסייע לכם?

בראש ובראשונה, ברגע שמונח מסויים כולל גם את המילה “תביעה”, דעו לכם שלעורך הדין יש מקום בפנים. על אחת כמה וכמה כשמדובר בעורך דין תאונת דרכים, שמחזיק בידע נרחב, מקיף וכולל על דיני התעבורה, מכיר את מערכת המשפט בצורה מיטבית, ויודע כיצד לנתב את התביעה שלכם לכיוון הטוב ביותר.

עורך דין תאונות דרכים לעניין הפיצוי?

עורך דין תאונות דרכים יפעל להשגת מלוא הפיצוי המגיע לכם נפגעי תאונות הדרכים מחברת הביטוח. חשוב מאוד, לפנות לעורך דין, תאונות דרכים בסמוך למקרה תאונת הדרכים ולא לפנות לחברת הביטוח באופן עצמאי דבר היכול להוביל לדחיית התביעה או לקבלת פיצוי חלקי מחברת הביטוח. חשוב מאוד כבר בטיפול הרפואי הראשוני לפרט בפני הגורם הרפואי המטפל מהם הפגיעות והאיברים אשר נפגעו כתוצאה מתאונת הדרכים. גם אם מדובר במספר איברים רב ובאזורים שונים בגוף נדרש לפרטי את מלוא הפגיעות הרפואיות כבר בטיפול הרפואי הראשוני שנערך בסמוך להתרחשות תאונת הדרכים. במידת היכולת יש לתעד גם את זירת תאונת הדרכים ואת כלי הרכב המעורבים בתאונת הדרכים.

על אף שנדמה, בזמן פציעה וכאב, ששום דבר לא יכול לעזור, דווקא עורך דין תאונת דרכים הוא איש השעה עבורכם. עורך הדין מגיע מנקודת מבט ניטרלית, והוא יכול לשמש עבורכם הידיים, הרגליים והפה אל מול מערכת המשפט, לייצר תביעה עם מגוון הוכחות, ראיות ועדויות למקרה, ולהשיג עבורכם את הפיצויים המגיעים לכם לשם החלמה והמשך חיים טובים עד כמה שאפשר. בריאות שלמה והרבה הצלחה!

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x