תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

תואר B.Ed בחינוך. דרך בטוחה להצלחה

חינוך חינוך וכמובן – חינוך. לימודי חינוך לתואר B.Ed הינם הדרך להכשרת אנשי חינוך בישראל לגידול טיפוח ושדרוג תלמידים במערכות החינוך השונות. סטודנטים לחינוך לומדים את הכלים המקצועיים הנדרשים  על מנת שבהמשך יוכלו להקנות ידע, השכלה וערכים לתלמידים שלהם.

מה אפשר לעשות עם תואר בחינוך B.Ed?

סיום תואר בחינוך במכללה לחינוך שהינה מוכרת ובעלת שם מאפשר לבוגר את הכשרה הפורמאלית כדי לצאת לדרך ולעבוד בהוראה ובחינוך במערכות החינוך הפורמליות הבלתי פורמליות כמו גם במסגרות חינוך פרטיות. חלק מהמכללות לחינוך מציעות כיום לימודי תואר שני בחינוך מה שמאפשר לסטודנטים להרחיב את אפשרויות התעסוקה והשכר ולהתקדם במערכת.

איזה תחומים ניתן ללמוד  תואר B.Ed בחינוך?

במסגרת לימודי תואר ראשון בחינוך עומדים  לרשות כל סטודנט בכפוף לכך שיש לו את הציונים המתאימים אפשרות הבחירה בין מגוון מסלולי לימוד וביניהם: מסלול אמנות, מסלול הגיל הרך, מסלול ביה”ס היסודי, מסלול ביה”ס העל יסודי ומסלול חינוך מיוחד. חשוב לציין כי בכל אחד מהמסלולים ניתן לשלב את הלימודים במגוון רחב של התמחויות.

למה צריך לשים לב בלימודי תואר B.Ed בחינוך

קיימות מגוון רב של תכניות לימוד לתואר ראשון ולתעודת הוראה. במסגרת לימודי התואר הראשון במכללה לחינוך ניתן דגש על תכנים עדכניים וכלים ישימים.

כלים אלו אמורים להפוך את ההשתלבות העתידית של הסטודנטים במערכת החינוך למיטבית.

שימו לב גם לסגל המרצים. חשוב לבחור במכללה ובה סגל האקדמי מנוסה ובעל שם אך גם כזה שיידע להעניק ליווי אישי ותומך לכל אורך הלימודים לתואר בחינוך

ראש מכללת תלפיות לחינוך, בנימין בהגון הוא מאלה שמאמינים מאוד ב לימודי תואר B.Ed בחינוך. בהגון אמר בראיון כי  הדגיש כי: "בוגרות מכללת תלפיות לחינוך המציבה כדגל את השילוב בין מצוינות אקדמאית לבין מתן מענה פרטני ויחס אישי לכל סטודנטית הינם כאלו שהחינוך בנשמתן. לימודי תואר B.Ed בחינוך משנים את העתיד של מדינת ישראל, משפיעים על דור העתיד ומאפשרים תחושה אמיתית של שליחות לצד פרנסה בטוחה.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x