תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

תכשיטים עם משמעות חיובית: החל מאבני חן ועד תכשיטי שמות

ישנם תכשיטים רבים שיש להם משמעויות שונות. החל מאבנים טובות שיש להן היסטוריה בת אלפי שנים והן בעלות יכולות מיסטיות שונות המשפיעות על הנפש ועד לתכשיטי שמות כמו שרשראות, טבעות וצמידים, שפשוט גורמים לנו לאושר רב ושמחה. במאמר זה נערוך סקירה קצרה על כל התכשיטים הנהדרים שמשאירים אותנו בוויב חיובי כל הזמן.

תכשיטי שמות

תכשיטי שמות מסבים לנו שמחה רבה בשל המובן מאליו – הם נושאים את שמנו. אך יש בהם הרבה יותר מכך. מתנה שבה מופיע שמם של המקבלים מעידה גם על מחשבה מיוחדת על אותו אדם וכמובן בכל פעם שהם יענדו את המתנה בין אם זו שרשרת שם, צמיד שם או טבעת שם, הם מיד יחשבו על האדם שהעניק להם אותו. כמו אימא ובת באירוע בת מצווה, אבא שמעניק מתנה זו לבתו שמתגייסת, אישה שנולד לה ילד או ילדה וכדומה.

ארבעת האבנים הטובות והיקרות ביותר בטבע

במסגרת אבנים טובות ניתן למצוא מגוון רחב מאוד, אנו נסקור את ארבעת האבנים הטובות והיקרות ביותר ואת המשמעות שלהן.

  • אודם – האבן האדומה העונה לשם הנוסף – רובי, משובצת בלא מעט תכשיטים. האודם אשר נחשבת כאבן יקרת ערך ואף נדירה. זוהי הסיבה שבגללה שליטים רבים השתמשו בה כסמל לעושר, חוזקה ועוצמה רבה, עד כדי כך שאחת מאבני האודם, הנחשבת מבין הגדולות בתבל, משובצת בכתרו של השאה האיראני! אך לא בכך תם תפקידה של אבן זו. בנוסף מיוחס לה גם כוח החיים- ובעבר אף האמינו שהיא מסוגלת לרפא מחלות. היא נחשבת כאבן האש והפריון, אבן שמעניקה ביטחון ולכן שובצה גם על גבי שריונים, ואף מיוחסות לה גם תכונות המקושרות לאהבה ואינטואיציה. היא מסייעת בשמירה על היציבות, הן הזוגיות והן בפן הכלכלי, מעניקה תחושת סיפוק רבה ואף מיוחסת אל שבט ראובן ומתאימה עבור אלו שנולדו בחודש יולי.

ניתן למצוא את האודם בתכשיטים כגון עגילי זהב, עגילי יהלומים, שעון Versace עם יהלומים ואודם מקולקציית DV ONE_AUTOMATIC ועוד.

  • ברקת – האבן הירוקה העונה לשמות הנוספים – אזמרגד ואמרלד, משובצת גם היא בלא מעט תכשיטים. הברקת היא לא פחות מאבן מרהיבה ביופייה. יש שלל מכרות בעולם שמהם כרו את האבן היפהפייה. היא מיוחסת לאלו אשר נולדו בחודש מאי, מספרים שהיא תורמת לאופטימיות, מעניקה אומץ ואף נחשבת כסמל של פריון ושפע, ובעבר נשים רבות האמינו כי בזכותה הן יעברו את הלידה בשלום. כמו כן יוחסו לה סגולות מרפא נגד מחלות כגון אפילפסיה, דיזנטריה וגם נגד דלקות בעיניים. עמים קדומים האמינו שהיא אבן קדושה שגם מביאה עימה מזל ורווחה. ביהדות היא האבן השלישית בחושן הכוהן הגדול ומסמלת את שבט לוי.

ניתן למצוא את הברקת בתכשיטים כגון: צמידי אבני חן, שרשרת זהב עם תליון אבן אמרלד, טבעת יהלום ואבן אמרלד ועוד.

  • ספיר – האבן הכחולה היפהפייה שייכת למינרל העונה לשם קורנדום, שהוא למעשה גם המקור של אבן האודם. ההבדלים בין שתי האבנים נובעים מחדירתם של חומרים שונים אל המינרל ולפיכך נקבע גוונו הכחול. לספיר מיוחסת צלילות מחשבה וסיוע בהתמקדות, נטרול תחושות קנאה והיא אף מסייעת בהשכנת שלום. תכונות נוספות המאפיינות אותה הן בריאות, ראליסטיות, רגיעה ותקשורת מצוינת. ביהדות היא מסמלת את שבט יששכר. ומתאימה לאלו שנולדו בחודש ספטמבר או למזלות האדמה והאוויר.

ניתן למצוא את הספיר בתכשיטים כגון: טבעת יהלום ואבן ספיר, שרשרת זהב עם תליון אבן ספיר, עגילים עם אבן ספיר ויהלומים ועוד.

  • יהלום – היהלום הוא האבן הרביעית מבין ארבעת האבנים שציינו כאן, הנחשבות לאבנים טובות ויקרות. היהלום נחשב לאחת מהאבנים היפות ביותר שהטבע הביא לנו. בקטגוריה זו יש יהלומים לבנים ויהלומים צבעוניים. כדי ללטש את היהלום צריכים יהלום נוסף משום שהוא נחשב לאבן הקשה ביותר. האבן המנצנצת מיוחסת עם זיכוך וטיהור הנפש והגוף, היכולת להתחבר עם “האני העליון”. האבן מתאימה לאלו שנולדו בחודש אפריל ומסמלת תום ותמימות. היא מעלה את הביטחון העצמי, משפרת את מצב הרוח ומעניקה תחושת ביטחון במי שאתם. ביהדות היהלום מסמל את שבט זבולון. 

ניתן למצוא את היהלום בתכשיטים כגון: צמיד יהלומים , צמיד טניס, טבעת יהלום 1 קארט, עגילי יהלומים ועוד.

קרדיט תמונה יח”צ

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x