תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

שמפו ללא מלחים

כולנו יודעים ששמפו הוא חלק חשוב בטיפוח השיער, אך יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת בחירת השמפו המתאים לצרכים שלך: כדאי לדעת ששמפו ללא מלחים או סולפטים (SLS) הינם עדינים יותר לשיער ויכולים להיות בחירה טובה לבעלי שיער חלק או צבוע. כמו כן שמפו לאחר ההחלקה עוזר להסיר כל הצטברות מוצר ולהבטיח שהשיער נקי וללא כל כימיקלים. לבעלי שיער מוחלק חשוב להשתמש גם בשמפו שמיועד במיוחד לשיער מסוג זה. סוגי שמפו אלו מכילים לרוב מרכיבים שעוזרים להגן על השיער מפני נזקי חום ולשמור על מראה מבריק וחלק. אז שימו לב לעצות הבאות

גם את יכולה – שיער מבריק ויפה

על מנת לקבל שיער בריא ומבריק, עליך להשתמש בשמפו המתאים. שמפו המכילים מלחים יכול למעשה להסיר מהשיער שלך את השמנים הטבעיים שלו, ולהשאיר אותו יבש ושביר. במקום זאת, חפשי שמפו ללא מלחים  וכימיקלים קשים אחרים. סוג זה של שמפו יהיה עדין על השיער שלך ולא יסיר את הלחות הטבעית שלו. כדאי גם להימנע משמפו המכילים אלכוהול, מכיוון שזה יכול גם לייבש את שיערך. חפשי שמפו עם מרכיבים טבעיים שינקה את שיערך מבלי לגרום נזק. השיער שלך יודה לך על זה!

שמפו ללא SSL

שמפו ללא SSL (סולפט) יכול להיות דרך מצוינת לחסוך כסף בשגרת טיפוח השיער שלך. על ידי ביטול הצורך במרכך נפרד, תוכל לפשט את שגרת טיפוח השיער שלך ולחסוך כסף בחשבון התמרוקים שלך. בנוסף, שמפו ללא SSL יכול להיות יעיל בדיוק כמו שמפו עם SSL, אם לא יותר. ההבדל העיקרי הוא ששמפו ללא SSL אינו מכיל כימיקלים קשים או סולפטים שיכולים להסיר את השמנים הטבעיים מהשיער שלך. זה יכול להשאיר את השיער שלך רך וחלק יותר לאחר כל שטיפה. אם אתם מחפשים לחסוך כסף בחשבון השמפו שלכם, שקול לעבור לאופציה נטולת סולפט. השיער שלך יודה לך על זה!

שמפו לאחר החלקה

האם שמת לב איך השיער שלך נראה ומרגיש אחרי שהחלקת אותו? זה חלק, מבריק וניתן לניהול, נכון? אבל מה עם למחרת? אתה עלול לגלות שהשיער שלך מקורזל, יבש וקשה לעיצוב. הסיבה לכך היא שהחלקת שיערך עלולה לגרום לנזק לקצוות השיער, וכתוצאה מכך לקצוות מפוצלים ושבירה. לכן חשוב לבצע חפיפה עם שמפו לשיער לאחר החלקתו שמותאם לכך. שמפו ללא מלח או שמפו לאחר החלקה יעזור להסיר כל הצטברות מוצר מהשיער שלך, כמו גם כל לכלוך או פסולת שאולי נלכדו במהלך תהליך ההחלקה. בנוסף, שמפו ישלים את רמות הלחות, ישאיר את השיער שלך נראה בריא יותר. אז בפעם הבאה שאתה מחליק את השיער שלך, הקפד להמשיך עם שמפו טוב. השיער שלך יודה לך על זה!

שמפו מותאם לסוג השיער שלך

אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול לעשות עבור השיער המוחלק שלך הוא להשתמש בשמפו שתוכנן במיוחד עבורו. ישנם שמפו בשוק שנועדו לנעול לחות ולמנוע קרזול, מה שהופך אותם לאידיאליים לשמירה על מראה השיער שלך חלק ומבריק. בנוסף, שמפו אלה מכילים לעתים קרובות מרכיבים שעוזרים להגן על השיער שלך מפני נזקי חום, מה שהופך אותם לחלק חיוני משגרת טיפוח השיער שלך אם את משתמשת בכלי עיצוב מחוממים על בסיס קבוע. על ידי שימוש בשמפו המותאם לסוג השיער שלך, תוכל לעזור להבטיח שהשיער שלך תמיד ייראה במיטבו.

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x