תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

תיקונים בבית

הבית נחשב למקום הבטוח, הנעים והנוח ביותר עבורנו, עד שמשהו משתבש בו ופוגע בשגרה היומית שלנו. לא פעם, אנחנו מגלים שעלינו לבצע תיקונים שונים בבית הקשורים לרהיטים שבהם אנו משתמשים. אם זה כיסא עם רגל רופפת או שולחן המסרב להיפתח. אבל בעוד ישנם תיקונים קלים שאנו יכולים לבצע בעצמנו, הרי שיש גם תיקונים מורכבים יותר הדורשים את התערבותו של איש מקצוע. כזה הוא, למשל, תיקון ארון, בייחוד כאשר מדובר בארון מיוחד הכולל גם דלת הזזה.

מדוע צריך מומחה כדי לתקן ארון?

ארונות בגדים או מטבח מגיעים בשלל סגנונות ועיצובים. ישנם ארונות, כמו ארונות הזזה למשל, שיש להם מבנה ייחודי ולכן תיקון ארון כזה ידרוש התערבות של מתקן ארונות מקצועי. ארון הזזה כולל מנגנון מורכב ועדין למדיי, וכדי לתקן דלת הזזה או להחזיר אותה למקומה, נדרשת מיומנות. אנשי מקצוע נתקלים בתקלות שונות הנוגעות לארון ההזזה. אלה יכולים להיות גלגלים שיוצאים ממקומם, מסילה תקועה או דופן של ארון שנשחקה או נפגעה. מתקן ארונות מקצועי בוחן כל מקרה לגופו ורואה מה אפשר לשפר. ארון מורכב נוסף הוא ארון קיר, שבדומה לארון הזזה גם לו יש מנגנונים עדינים שיש לגשת אליהם בזהירות.

על כל פנים, ישנן תקלות פשוטות שאפשר לפתור גם באמצעות הטלפון. כאשר אתם מתקשרים לבעל מקצוע, הדבר הראשון שהוא יעשה הוא לבקש מכם פרטים מלאים על התקלה. לעתים מדובר בתקלות פשוטות שאינן דורשות הגעה כמו חפץ קטן שנתקע בין הדלת למסילה וכל שיש לעשות הוא להוציא אותו, או דלת של ארון רגיל שאפשר להחזיר בקלות למקומה.

כך תשמרו על הארון שלכם

במקרים רבים ניתן להקדים תרופה למכה ולמנוע את שחיקתו של הארון. אלה כמה דברים שכדאי להביא בחשבון כאשר משתמשים בארון:

  • דאגו לשאוב אבק באזור הארון – שואבי אבק לא נועדו רק לשטיחים, ואפשר לומר שהם החברים הטובים ביותר של הארון שלכם. מדי שבוע, כשאתם מבצעים ניקיון בבית, דאגו לשאוב אבק גם מהמסילה ומאזור הארון באופן כללי. הצטברויות של אבק ולכלוך עלולות להצטבר אל מתחת למסילה ולגרום לדלת ההזזה להיתקע.
  • שימרו על סדר בארון הבגדים – מטבע הדברים, ארון הבגדים שלנו נוטה להתבלגן בקלות מפתיעה. כשאין לנו כוח לקפל את הבגדים אחרי הכביסה, אנחנו פשוט זורקים אותם לארון וחסל. הבעיה מתחילה כאשר הבגדים נופלים כשפותחים את דלת ההזה, ומבלי שתשימו לב לכך, גורמים לדלת להיתקע. אך אם הבגדים והחפצים יהיו מסודרים היטב, תוך שמירה על מרחק של כמה סנטימטרים מדלת הארון, תוכלו להזיז אותה ללא בעיה.
  • אל תטרקו את הדלת – המלצה זו רלוונטית לא רק לדלתות ההזזה העדינות יותר, אלא לכל דלת של ארון באשר היא. ברגע שאתם טורקים את הדלת, אתם גורמים לזעזוע לבסיס שלה וגם לארון הבגדים עצמו. טריקות ממושכות של דלתות עלולות לשחוק את המסילות והגלגלים (במקרה שמדובר בארון הזזה) ולהוביל לנזקים שידרשו אחר כך תיקון רציני.

מיהו איש המקצוע שבא לתקן לנו את הארון?

לאחר שראינו כמה חשוב לשמור על דלת הארון ולקרוא לבעל מקצוע לצורך תיקון ארונות הזזה במקרה של תקלה, מומלץ לברר מיהו בעל המקצוע המגיע אליכם. בדרך כלל, מדובר באדם שיש לו ניסיון רב בתיקון דלתות, ובמקרים של תקלות פשוטות הוא אף ינחה אתכם בטלפון ויפתור את הבעיה. עם זאת, אף בעל מקצוע לא יוכל לאמוד בוודאות את גודל הנזק שנגרם מבלי שיגיע לשטח, ולכן עליו לבוא לביתכם עם חלקי החילוף כדי לבצע את התיקון על הצד הטוב ביותר.

5 1 vote
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x