תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

זה הזמן לרכוש מגרשים מופשרים למכירה!

א.ב מוראנו מציעה לכם הזדמנות בלתי חוזרת לרכוש מגרשים מופשרים למכירה במחיר אטרקטיבי רגע לפני שמחירי הקרקעות עולים עם תום משבר הקורונה! אמנם העולם וישראל עדיין מתמודדים עם הקורונה והשלכותיה הכלכליות ניכרות בארץ ובכל העולם, אבל אל תתנו לזה לבלבל אתכם: המחיר של מגרשים מופשרים למכירה רק עלה בעקבות הקורונה כשהתובנה לגביי חשיבות אדמה ומרחב מחייה חלחלה לציבור הרחב ולא פלא שחלה מגמת נהירה לישובים מרוחקים עם בניה רוויה ורכישת מגרשים מופשרים למכירה ממשיכה להיות עסקת הנדלן הכי כדאי והכי משתלמת בשוק הנדלן. חברת א.ב מוראנו מציעה לכם מגרשים למכירה באזורי הביקוש הכי חמים בישראל, מגרשים מופשרים למכירה שעברו כבר את כל בדיקות הקרקע וקיבלו כבר או בדרך לקבל את כל האישורים הנדרשים מהמדינה ומהישוב תחתיו הם נכללות. מגרשים מופשרים למכירה הם מצרך מבוקש שקשה לשים עליו את היד וגם אם מצאתם מגרשים מופשרים למכירה באזור מבוקש, נדרשת מכם עבודת שטח ובדיקה קפדנית של הקרקע הן ברמה הפיזית מבחינת כשירות האדמה להפוך לקרקע לבנייה והן מבחינה בירוקרטית האם הקרקע שמצאתם עומדת בתנאים להפוך לקרקע לבנייה, מתי הצפי שזה יקרה, באיזה שלב מנהלתי תקועה האדמה, האם הקרקע נקייה מחובות ושעבודים ועוד. את כל אלה חברת א.ב מוראנו מבצעת עבורכם ומביאה לכם מגרשים מופשרים למכירה שכבר עברו בהצלחה את כל הבדיקות וקיבלו את כל האישורים הנדרשים.

מגרשים מופשרים למכירה באזורי הביקוש המובילים בישראל – א.ב מוראנו

חברת א.ב מוראנו מאתרת מגרשים מופשרים למכירה בישובים שכבר רצה בהם תוכנית מתאר קרקע בשלבים מתקדמים, קרקעות צהובות ורק חלקות אדמה בעלות היתכנות מצוינת להפוך לקרקע לבנייה בשנים הקרובות. לא נשארו מגרשים מופשרים למכירה רבים בישראל. המדינה מחזיקה במעל 90% מהקרקעות בארץ ולא ממהרת לשחרר אדמות למגורים כל כך בקלות וגם אם היא מחליטה לעשות זאת, נדרשות שנים עד שקרקע חקלאית מופשרת והופכת מאושרת לבנייה הלכה למעשה. מגרשים מופשרים למכירה הופכים יותר ויותר נדירים אך חברות איתור יזמות ושיווק נדלן כמו א.ב מוראנו ואחרות אשר משקיעות שנים של עבודה קשה ומאמץ באיתור קרקעות אלה קוצרות את הפירות בהמשך בזכות אותם מגרשים מופשרים למכירה שאותרו לפני זמן רב והתקדמו בינתיים במסלול ההפשרה שלהם. אנו חוסכים לכם שנים של עבודה ומאמץ ומאפשרים לכם לשים את ידכם על מגרשים מופשרים למכירה או מגרשים למכירה בשלבים אחרים כשכל שעליכם לעשות הוא לרכוש אותם ואנו מטפלים בכל השאר, מגרשים מופשרים למכירה שהסיכוי שלכם להגיע אליהם ללא ליווי של חברת ניהול השקעות נדלן כמונו הוא קטן ביותר.

שוק הנדלן עומד להתפוצץ בקרוב מאוד, הפעם אל תפספסו את ההזדמנות!

שוק הנדלן המסחרי נפגע קשות בשל הקורונה אך שוק הנדלן למגורים ובמיוחד שוק הקרקעות נמצא בעלייה מתמדת מאז שנת 2020 ופרוץ המגפה. בעקבות הסגר בערים רבות בעולם תושבים רבים הבינו שהחיים בישובים בפרברים טובים יותר, פחות לחוצים והכי חשוב: פחות מסוכנים! הצפיפות בערים היא מקדם ההדבקה הגבוה ביותר וכל משפחה חושבת פעם נוספת מה חשוב לה יותר: האפשרות לרדת לבית הקפה המקומי (שממילא סגור…) כל יום או לספק לילדים שלה חיים רגועים יותר ובטוחים יותר במגורים בערים מעט מרוחקות מהמרכז. בישראל זה בא לידי ביטוי במעבר מתל אביב לערי השרון המבוקשות כמו הוד השרון ורעננה למשל, שלא רק מספקות איכות ורמת חיים גבוהה יותר אלא שגם בעקבות המעבר לעבודה מהבית ושיפור תשתית הכבישים כולל הרכבת הקלה שתקום עוד כמה שנים, כבר אין שום יתרון לגור בתל אביב על ערים אלה ( פרט לבית הקפה הקטן שממילא סגור…)

אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד אבל דבר אחד בטוח: מחירי הדיור בישראל לא ירדו בקרוב אלא אם כן המדינה תחליט שהיא עושה הכל ויהי מה עד שמחירי הדיור ירדו. היות ואנו לא מאמינים שזה הולך לקרות בזמן הקרוב או בכלל ממגוון סיבות, המסקנה המתבקשת היחידה היא להשקיע בנדלן עוד היום! התמורה לכסף שלכם נשחקת בבנקים ואין כל טעם לשמור כסף בפיקדונות שנותנים לכם קרוב לאפס אחוז ריבית על הכסף! עסקת השקעה בנדלן אולי מורכבת ולוקחת זמן רב יחסית אך התמורה עבורה משתלמת עשרות מונים על השקעה בכל עסק אחר.

אנו מזמינים אתכם ללמוד עוד על הנושא ולשמוע באופן אישי בפגישה אתנו מידע נוסף על פרויקטי ההשקעות שאנו מציעים, הכל בשקיפות מלאה, בביטחון מלא ובתנאי הרכישה האטרקטיביים ביותר הקיימים בשוק השקעות הנדלן כיום!

איפה כדאי להשקיע 100,000 שקלים היום בישראל

צברתם הון עצמי בסך כמאה אלף שקלים או יותר ואתם מחפשים אפיקי השקעה משתלמים לכסף שלכם? הנה כמה אפשרויות השקעה בישראל לבחירתכם:

  • פתיחת תוכנית חיסכון בבנק – כפי שציינו קודם, הריבית בבנקים היום אפסית נוכח ריבית בנק ישראל הנמוכה ואם הבנקים יודעים לגבות מאתנו אחוזים גבוהים על הלוואות שהם ממהרים לתת לנו, על הפקדות הם ממש לא ממהרים לתת לנו כמעט כלום. זו המציאות וכל אותם מאות אלפים שחושבים שהפקדה בפר”י, פק”ם, תפוז, קלמנטינה או כל מיני שמות יצירתיים שהבנקים יוצרים לתוכניות החיסכון שלכם, יעזרו לכסף שלהם לגדול, טועים. הכסף יישב בבנק, ישתעמם ויישחק ועוד כמה שנים טובות יישאר באותו מקום בו היה או יגדל במעט, לא קרוב אפילו לתשואות שאפשר להשיג בשוק הנדלן או באפיקי השקעה מניבים אחרים.
  • השקעה בשוק ההון – שוק ההון הוא מגרש מסוכן למשקיע הפרטי ומעל 80 אחוז מהמשקיעים הפרטיים מפסידים כסף בשוק ההון על בסיס קבוע. אפשר לפתוח תיק השקעות בבנק או בחברת השקעות ושמישהו ינהל לכם אותו אך זה עולה לכם בדמי ניהול די גבוהים ושוחק את הרווחים שחשבון ההשקעות המנוהל שלכם משיג. עדיין זו אופציה טובה יותר מפתיחת תוכנית חיסכון בבנק.
  • השקעה בקופות גמל להשקעה, קרנות השתלמות וביטוחי מנהלים – בדומה לחשבון השקעות בניירות ערך גם כאן תשלמו דמי ניהול וגם כאן תוכלו לקבלת תשואות לא רעות בכלל לאורך זמן. זהו כסף בטוח שמושקע בצורה סולידית וניתן גם לקבל עבורו הלוואות בריבית אטרקטיבית כך שזה פתרון לא בהחלט עבור הכסף שלכם. התשואות לא יהיו בשמיים אבל תוכלו ליהנות מהטבות מס על השקעות באפיק השקעה אלה ומתשואות די טובות בסך הכל.
  • השקעות נדלן – אז נכון, השקעה בשוק הנדלן היא השקעה מורכבת יותר וארוכת טווח יותר. נדרשים הון עצמי וסבלנות אך בשורה התחתונה, התשואה על השקעה בשוק הנדלן מצחת בגדול את יתר ההשקעות והיא ההשקעה המשתלמת ביותר מאז ומעולם, בטח עכשיו ובטח בישראל.

רוצים לקבל ייעוץ נוסף ולשמוע עוד על פרויקטי ההשקעה המניבים שלנו בשוק הנדלן הישראלי? מוזמנים להשאיר פרטים וליצור עמנו קשר ונשמח להיפגש עמכם על מנת העלות אתכם על המסלול להצלחה על ידי השקעה משתלמת בשוק הנדלן בישראל. להתראות ובהצלחה!

א.ב מוראנו – קרקעות למכירה

שלמה המלך 37, קרית אונו 5542133

טלפון: 03-949-9669

abmoreno.co.il

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x