תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

איך מתכוננים לאודישן עבור סדרה או הצגה ?

בקרוב מאוד אתם הולכים לאודישן של סדרה או הצגה ואתם מאוד מתרגשים ולא בטוחים איך להתכונן ליום האודישן. במאמר הבא ניתן לכם מספר טיפים שיעזרו לכם להתכונן לאודישן כזה. 

  • לבקש כמה שיותר פרטים

אם הוזמנתם להתנסות במספר אודישנים למשחק, מומלץ לדלות כמה שיותר פרטים מהמלהקת או הבימאי שיבחן אתכם. מומלץ לבקש פרטים על המחזה עצמו או ההצגה. לבדוק לאיזה תפקיד או תפקידים הם מייעדים את האודישן והאם מדובר בדרמה או משהו שהוא יותר קומי. כל פרט כזה יעזור לכם להתכונן טוב יותר. 

  • להתכונן על המחזה או התסריט במספר וריאציות

אם אתם לא יודעים אם מדובר בדרמה או סגנון קומי או משהו אחר, כדאי להתכונן על המחזה במספר סוגים של משחק. בצורה כזו תוכלו להיות מוכנים לכל סוג של אודישן שיבוא עליכם. לא משנה במה יתקילו אתכם באודישן, אתם תהיו מוכנים לכך. 

  • להיות אותנטיים

בעולם המשחק חשוב שתגיעו כמה שיותר אותנטיים. כולם מחפשים שתהיו אתם ללא מסכות, רק אתם והדמות. אם תצליחו להגיע למצב כזה, יעריכו יותר את יכולות המשחק שלכם. כדי להיות אותנטיים במאת האחוזים עליכם להביא בחלק מהדמות את עצמכם וגם לחשוב איך הדמות שאותה אתם משחקים מרגישה, חיה ומתנהלת בחייה הפרטיים. זה מה שנקרא, להיכנס לתוך הדמות. 

  • לחשוב על הסיטואציה של המחזה או ההצגה כסיטואציה אמיתית שמתרחשת

אם אתם רוצים לשחק בצורה הכי טובה את הדמות, נסו להפוך את החיים שלה לסצנה אמיתית מתוך החיים שלה. חשבו על הדמות עצמה, מי היא? היכן היא חיה? מי החברים והמשפחה שסובבים אותה? האם היא אהובה? האם היא צעקנית או עקשנית? האם היא מופנמת ועדינה? נסו להבין מה האופי של הדמות ולהביא אותו לידי ביטוי באודישן. 

  • לנסות, מקסימום תצליחו

גם אם היו לכם התנסויות פחות טובות באודישנים אחרים, זה לא הזמן להכניס לעצמכם מחשבות לא טובות. חשוב לתת לעצמכם הזדמנות לנסות ולומר לעצמכם שאתם מנסים ומקסימום תצליחו. כאשר מגיעים לאודישן באופן חיובי, זה משפיע על כל האודישן וזה משפיע על מצב הרוח שלכם ועל מה שאתם משדרים. 

לסיכום, אודישן למשחק יכול להיות מאוד מוצלח אם מתכוננים אליו כראוי ולא מתייאשים. שחקנים רבים עושים המון אודישנים עד שהם מגיעים לאודישן שבו הם  מצליחים ואומרים להם את הכן הנכסף. זכרו, כדאי לנסות, מקסימום תצליחו. 

2.5 2 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x