ללא קטגוריה

יופי של סדר

בימים האחרונים הרגשתי שחדר העבודה שלי עמוס מדי וצפוף. החלטתי לעשות סדר במגירות, במדפים, בארונות ולבדוק במה אני משתמשת ובמה לא. הרבה פעמים אני רוכשת לק, סומק או מייק אפ רק בשביל לגלות שכבר יש לי כזה בבית ועדיין לא פתחתי אותו. הופתעתי לגלות שיש לי כמות נכבדת של מוצרי קוסמטיקה ואיפור סגורים במצב חדש, שפשוט עומדים ללא שימוש וסתם צוברים אבק על המדף.

כאמא לנערה מתבגרת החווה בימים אלה את ההתרגשות של ללמוד בפעם הראשונה להתאפר ולמרוח לק, החלטתי לתרום לנערות נזקקות שיוכלו גם הן לחוות את גיל ההתבגרות כתקופה מהנה וכייפית. יש הרבה שיגידו שאיפור הוא שיטחי אבל אני חושבת שהוא מוסיף ומעצים כל אישה ונערה – האיפור מעלה את הביטחון העצמי ואף יכול להפוך למקצוע בעתיד, מקצועי מכובד וראוי.

מייק אפים, סמקים ואודמים

באמצעות חברה משותפת העברתי את המוצרים אל אילנה טישלר, מנהלת כפר הנוער בן שמן בו מתגוררות נערות צעירות בגילאי 12-18. היא מאוד התרגשה ואמרה שהבנות ישמחו כשיראו את המוצרים ואין ספק שהתרומה תעלה להן את הביטחון עצמי. עכשיו הן יוכלו לשבת בחדר, למרוח לק ולצחקק אחת עם השניה, כמו כל מתבגרת ממוצעת.

מגוון לקים

התחרות בעולם איפור וסירוק הכלות היא עצומה, בכל יום נוספות עוד ועוד מאפרות והתחרות רק גדלה. אבל אני לא מפחדת מתחרות או עבודה קשה ואני תורמת בזמני באהבה גדולה כי אני יודעת שהגלגל מסתובב ושככל שאפיץ טוב ואעשה טוב, כך הטוב יחזור אלי. הידיעה שאני גורמת לנערות ולנשים לחייך, ממלאת את ליבי בשמחה ואושר.

מאחלת לכולנו שתמיד נהיה בצד הנותן!

יערה הוד – איפור מרגש לכלות

0 0 votes
דירוג הכתבה

יערה הוד

נעים להכיר ותודה שהצטרפתן, אני יערה הוד, כבר יותר מ-15 שנה מאפרת נשים במעגלי החיים - איפור מרגש לנשים אמיתיות. אני מאפרת לאירועים כגון: בנות מצווה, נשף סיום, אירועים, כלות ומלוות וצילומי תדמית. ואם יש משהו שאני אוהבת יותר מלאפר זה ללמד לאפר! אז גם אם אין לך אירוע מרגש בדרך את מוזמנת לסדנא אישית או קבוצתית ללמוד איך להיות המאפרת של עצמך- כולל סיבוב מודרך בחנויות קניית איפור מותאם. מוזמנת להתרגש ביחד איתי,
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x