ללא קטגוריה

לצייר גבה, לשבור שגרה ולהיות יפה

כל אחת מאיתנו מכירה מישהי שחלתה בסרטן כזה או אחר, לצערי מיום ליום הוא מגיע ליותר ויותר נשים ואנשים. כולנו מכירים את התמונות של פרצופים עצובים עם קרחת, ללא גבות, ללא ברק בעיניים. לפני מספר שנים יצרו איתי קשר מ”קבוצת שלובות” והזמינו אותי לסדנת איפור עבור נשים שנלחמות או החלימו ממחלת הסרטן. אני חייבת להודות שחששתי בהתחלה – לא ידעתי מה אומרים? איך מתנהגים? מה מצפים ממני לעשות? איך מאפרים אדם שכל מגע ולו העדין ביותר גורם לו כאב?

לקראת הסדנא פגשתי את שרון איתן. באפריל 2014 היא גילתה שחלתה בסרטן שד. החודשים הראשונים של הגילוי עברו עליה כשהיא מוקפת בתמיכה ובעזרת הסביבה והיא החליטה לחלוק את השפע הזה עם נשים אחרות במצבה.

שרון איתן

שרון הקימה את קבוצת שלובות – קבוצה היוזמת מפגשי מתנדבים להעשרת הידע והזמן של נשים המתמודדות עם המחלה. זוהי דרכה להנעים את שגרת היום של המתמודדות, להפגיש אותן על נשים אחרות ולהשכיח לכמה רגעים את שגרת הכאב. שרון הזמינה אותי לסדנת איפור וצילומי תדמית שנמשכה יומיים. במהלך הסדנה הותאמו לנשים בגדים, הן צולמו על ידי צלמת מקצועית (חלקן אפילו נחשפו פיזית) ואני איפרתי אותן.

המטרה היתה לשבור שגרה, לצאת לכמה רגעים מהחיים האפורים ולמלא אותם בצבע. איפרתי את הנשים, לחלקן אף צבעתי גבות – אין מה לומר צבע בהחלט מוסיף טעם לחיים.

כשפגשתי את הנשים, כל החששות והפחדים שלי נעלמו. אני הגעתי כדי להעצים אותן וקרה בדיוק ההיפך – הן אלה שהעצימו אותי. למדתי מהן שיש בכל אחת מאיתנו תעצומות נפש ושאנחנו כנשים יודעות להתמודד עם הרבה דברים לא פשוטים, שחשוב שנדע לקבל את העזרה והתמיכה שמציעים לנו ויותר מהכל חשוב שנקום עם חיוך בבוקר.

שלכם,

יערה הוד , איפור מרגש לנשים אמיתיות

050-566-4410

0 0 votes
דירוג הכתבה

יערה הוד

נעים להכיר ותודה שהצטרפתן, אני יערה הוד, כבר יותר מ-15 שנה מאפרת נשים במעגלי החיים - איפור מרגש לנשים אמיתיות. אני מאפרת לאירועים כגון: בנות מצווה, נשף סיום, אירועים, כלות ומלוות וצילומי תדמית. ואם יש משהו שאני אוהבת יותר מלאפר זה ללמד לאפר! אז גם אם אין לך אירוע מרגש בדרך את מוזמנת לסדנא אישית או קבוצתית ללמוד איך להיות המאפרת של עצמך- כולל סיבוב מודרך בחנויות קניית איפור מותאם. מוזמנת להתרגש ביחד איתי,
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x