ללא קטגוריה

ניקוי חניונים כל המידע שחשוב לדעת

חניונים קיימים בכל מבנה ,בניין מגורים, בניין משרדים, מרכזי קניות וכו׳.

ישנם שלושה סוגי חניונים: חניונים עיליים, אשר בדרך כלל מרוצפים באבנים משתלבות, חניונים תת קרקעיים המחופים בטון מוחלק או לחילופין ציפוי אפוקסי וחניונים בליפטים המיועדים למתחמים בהם יש מצוקת חניה.

מה שמשותף לכל סוגי החניונים הוא הצורך בתחזוקה וניקיון אשר  נגרם בעקבות החשיפה המרובה לפיח, כתמי שמן, לשלשלת ציפורים, נזקי מזג האוויר, נזקי הצפות ומגוון לכלוכים קשים אחרים. 

כדי לשמור על החניון נקי ונעים לאורך זמן יש לבצע ניקוי חניון מקצועי ע"י חברה מנוסה אחת לרבעון או חצי שנה, כמובן שבמקרים מסוימים כגון הצפה יש לבצע ניקיון מידי.

חברות ניקיון המספקות שירות ניקיון חניונים מציעות ניקיון ברמות שונות ובאמצעות מכשירי ניקיון מותאמים.

ניקיון לחניון ע"י מכונה רכובה מורכב ממספר פעולות – קרצוף, שאיבה ושטיפה, בנוסף ישנה אפשרות להוסיף לניקיון הרצפה גם ניקיון של העמודים, הצנרת העליונה והקירות לפי הצורך והתקציב.

ניקוי חניונים, מה הן האפשרויות והמחירים הקיימים בשוק?

ניקוי חניונים בסיסי הוא בעצם ניקוי באמצעות מכשיר ניקוי רכוב ע״י עובד מיומן שעובר עם המכונה בכל חלקי החניון לרבות מעברים וחניות, המכונה מוציאה מים עם חומר ניקוי מהמברשות הקדמיות, אותן מברשות מסתובבות ומקרצפות את המשטח, בהמשך המכונה שואבת את המים ומנגבת את השאריות עם מגב שמחובר למכונה. ניקיון מסוג זה מתאים במיוחד לרצפת אפוקסי או בטון , בשאר המקומות שעליהם המכונה לא יכולה לעבור כמו מדרכות ועמודים עוברים העובדים עם גרניק ומסירים את הלכלוכים.

השיטה הזאת אומנם נחשבת לבסיסית אך היא מתאימה ברוב המקרים שבהם המשטח בחניון הוא אפוקסי או בטון, כמו כן יש לציין שאם בוחרים בחברה מקצועית ומנוסה המחזיקה במכשור מתקדם ניתנות תוצאות ניקיון מרשימות.

ניתן להרחיב את הניקיון בחניון ולהוסיף גם ניקוי צנרת שנעשה בצורה ידנית וניקוי קירות שנעשה ע״י לחץ מים גבוה.

האפשרות השנייה המתאימה בעיקר לחניונים עם ריצוף אקרשטיין – ניקוי בלחץ מים גבוה לחניון .

שטיפת חניונים בלחץ מים גבוה מבוצע ע״י מכשיר לחץ מים עוצמתי הנע בעוצמות של 300-600 בר ובטמפרטורות מים של 37-100 מעלות חום .

 אבנים משתלבות הן אבנים סופגות לכן לא ניתן לנקות אותן ע״י מכונה רכובה אלא צריך שיטת ניקוי עוצמתית וחודרנית יותר, באמצעות ניקוי בלחץ מים גבוה ניתן לחדור לכל נקב וחריץ ולהסיר ביעילות את כל הכתמים הקשים, שימוש במים רותחים ישפר משמעותית את תוצאות הניקיון ויעזור להסיר כתמי שמן ובטון עקשניים ללא צורך בכימיקלים או חומצות.

ניקוי חניונים מחיר

מחירי שטיפת חניונים משתנה בהתאם למספר גורמים כגון גודל החניון, מיקום החניון, סוג המשטח וסוג הניקיון.

ניקוי חניונים במכונה רכובה יעלה 1.5-3 שח למטר בממוצע  כאשר ככל שהשטח גדול יותר המחיר למטר יהיה נמוך יותר.

ניקוי בלחץ מים גבוה עולה כ12-17 שח למטר בממוצע  במינימום של 500 מטרים.

כאשר אתם מחפשים קבלן ניקיון לחניון עליכם לבדוק מספר דברים חשובים בניהם מה כוללת ההצעה, איזה מיכשור יש לקבלן  ומה רמת התחזוקה שלו , מה הניסיון של החברה, מה הכיסוי הביטוחי ואם יש אפשרות לראות תמונות או סרטונים הממחישים את טיב העבודה שלו.

המאמר נכתב ע״י  פרוג׳ט ניקוי בלחץ מים גבוה וניקוי חניונים.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x