ללא קטגוריה

“שעמום פירושו חוסר יכולת לחיות את ההווה בצורה אישית בעלת משמעות.” ~ ויין דייר

הורים בבית הופכים לשחקני המפתח של התקופה. הם מתמודדים גם עם אי הוודאות הכלכלית המרחפת מחד, גם עם הצורך להישאר מעודדים עבור הדור הצעיר ובעיקר עבור הדור הבוגר- זה שמצוי בסיכון יותר מכולם ולא רק בגלל הנגיף אלא בגלל הבדידות והטראומות שהמציאות מחזירה.

ואיך אפשר בכל זאת לשמור על מצב רוח מרומם וגם להפיג את השיעמום? למצוא משמעות. אחת ממילות המפתח של הימים האחרונים היא השאלה מי נחשב חיוני? החיוניות היא לא רק הגדרה חיצונית היא בעיקר עניין ערכי. חיוני לא לצאת מהבית, חיוני להפיץ אנרגיה טובה, חיוני לסייע לכל אלה שבמצב גרוע יותר – ויש כאלה תמיד בכל מצב. חיוני גם לשמור על שפיות.

בימים האחרונים התעסקתי רבות בשאלה איך להיות יותר חיונית – חלק מהעבודות שלי מטבע הדברים התבטלו כרגע, ובחלק האחר נוספה עבודה דחופה ובהולה. ובין כל זה הילדים שבבית והחדשות ברקע הבנתי שמה שאני עושה פה כל יום הוא אולי הדבר הכי חיוני בעולם.

אז בהזדמנות הזו אני מזמינה את כולם לנסות ולמצוא מישהו חיוני או כזה ששווה לפרגן לו ולכתוב עליו כמה מילים במייל הירוק שלנו הכתיבה החיובית מועילה הכי הרבה לחיוניות האישית לשיפור מצב הרוח האישי והכללי וזמן יש עכשיו בשפע- וכמובן לשלוח לנו עבודות אומנות, שירים , סרטונים מצחיקים ומעוררי השראה וכל מה שעושה טוב.

התמונה של האומן רן ברלב שמציגה בתערוכה אנשהו שתיפתח ב 4-4-2020 בגלרייה אורטורה. מועצה אזורית עמק חפר המונה 44 ישובים החליטה לפתוח מרכז לאומנים ועצבים ובו גלריה חדשה שתיתן במה לאומנים המקומיים בשם אורטורה. שמה של התערוכה הראשונה שמציגה הגלריה הוא ” אנשהו” שאוצר אמיר שפט. והיא מחברת את הדרך הלא נודעת שאמן עושה מתחילתה של היצירה ועד לסופה. הקשר בין העבודות הוא העובדה שכל האמנים חולקים את אותו אזור מגורים.

0 0 votes
דירוג הכתבה

רקפת פרא

מומחית תוכן חיובי וצרכנות חברתית. מייעצת ומסייעת לחברות וארגונים בתחום השיווק, הדיגיטל והתוכן. עוסקת בכתיבת חדשות טובות משנת 2018 דרך כתיבה במדור החדשות הטובות באתר Mako ועריכת האתר מאז ינואר 2019 וניהולו השוטף בהתנדבות. הקימה את קטגורית הצרכנות החברתית והראשונה לסקר אותה באופן זה. רואה בסיקור חדשות טובות שליחות ופועלת לייצר חדשות כאלו בעצמה. מרצה באוניברסיטאות וארגונים בתחום התוכן החיובי, צרכנות חברתית וחדשות טובות וכמו כן מחברת בין גופים וחברות לטובת פעילות חברתית וצרכנות חיובית.
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x