צרכנות חברתית

אופטיקינג מאירה את הדרך למשפחות החטופים

מאז השביעי לאוקטובר 2023, חנות אופטיקה בשם אופטיקינג הממוקמת בביתר עילית, העניקה שירות וסיפקה מאות זוגות משקפיים ועדשות מגע למשפחות החטופים, תושבים שנעקרו מבתיהם וחיילים הנמצאים בחזית, וכל זאת בהתנדבות מלאה

שלושה חודשים עברו מאז אותה שבת ארורה של השביעי לאוקטובר 2023, ובכל יום מחדש אנו שומעים על עוד אנשים טובים באמצע הדרך שלקחו על עצמם משימה, להתנדב ולסייע למשפחות שנפגעו במהלך הקרבות ופונו מבתיהם, כמו גם לחיילים שיצאו להגן על המדינה בכל החזיתות.

שעות בודדות לאחר תחילתו של האירוע הקשה, מוטי שפר הבעלים של אופטיקינג – חנות משקפיים מובילה בביתר עילית, ואלירן גבריאלי האופטומטריסט הראשי של החנות, החלו לקבל מבול של טלפונים מחיילים שמיהרו לשדה הקרב אך תוך כדי תנועה שכחו את המשקפיים שלהם או נתקעו בלי עדשות מגע.

מיד לאחר מכן השניים קיבלו החלטה, לצד הפעילות בחנות הם החלו לנסוע בכל רחבי הארץ כדי לספק משקפיים, עדשות וכל פריט אחר מעולם האופטיקה עבור משפחות החטופים, תושבי הדרום והצפון שפונו מבתיהם וחיילים.

בין היתר הם הגיעו אל מרכז המפונים בקיבוץ שפיים לשם פונו תושבי כפר עזה, אל בית מלון בים המלח לשם הגיעו תושבי שדרות, ובין לבין הם הגיעו למאחזים בהם נמצאים חיילים.

“מהר מאוד הבנתי כי יש צורך לפתוח חמ”ל מיוחד של ענף האופטיקה עבור כל מי שנפגעו או משתתפים במלחמה. זה אומר לספק ציוד ולערוך בדיקות משקפיים במקום, בדיוק כפי שאנו עושים בחנות שלנו, רק שהפעם החנות מגיעה אל מקומות שונים ברחבי הארץ. עבור כל מי שפנה אלינו ואין לנו יכולת להגיע אליו פיזית כאן ועכשיו, אנו שולחים לו משקפיים או עדשות מגע בעזרת שירות משלוחים מיוחד. עשינו זאת יותר מפעם אחת עבור חיילים שחיכו לנו בגבול לבנון”, מוטי שפר סיפר על הפעילות המבורכת של אופטיקינג.

בחנות הבוטיק אופטיקינג הממוקמת ברחוב מהרי”ץ 9 בביתר עילית, תוכלו למצוא את כל העדשות וזוגות המשקפיים של החברות המובילות בעולם. ליהנות משירותי מעבדה מתקדמים, ולקבל שירות בהתאמה אישית לילדים, ומקרים מורכבים של פזילה ופגיעה מוחית.

קרדיט צילום: יח”צ

4 7 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x