ללא קטגוריה

“כיתבו מכתב ותזכו בבית” – בשווי 1.7 מיליון דולר

אלה וגנר מצאה דרך מקורית למכור את הבית הכפרי שלה בקנדה: היא הכריזה על תחרות כתיבת מכתבים, שהזוכה בה יקבל את הבית. כדי להשתתף, יש לשלם 25 דולר קנדי לכל מכתב, והיא מצפה לקבל 68,000 מכתבים / מאת מקינלי קורבלי, גוד ניוז נטוורק

אם חשקה נפשכם בבית מפואר השווה מיליונים, בכפר ציורי בלב הטבע בקנדה, ולשלם עליו רק 25 דולר קנדי, הנה ההזדמנות שלכם. כל מה שעליכם לעשות הוא לכתוב מכתב בן 350 מלה לגברת אלה וגנר, בעלת הבית, ולהסביר מדוע דווקא אתם ראויים לגור בבית. אם תצליחו לגעת בלבה, יש סיכוי שאתם תהיו מי שיקבלו לידיהם את הבית, ללא תשלום נוסף.

הבית של אלה וגנר במילארוויל, אלברטה

וגנר, שנפצעה בגבה לפני שנה, נמנעה מלשפץ את הבית כדי שיוכל להתאים למצבה הפיזי החדש, מאחר שלא רצתה לקלקל את מראהו האמנותי, היקר ללבה. היא עוד ניסתה למכור את הנכס, המשתרע על פני 5 דונם בגבעות המוריקות של מילארוויל שבמדינת אלברטה הקנדית, אך ללא הועיל. ואז הבזיק במוחה הרעיון להציע תחרות מכתבים, בשם “כתוב מכתב, זכה בבית”.  

וגנר מבקשת מהכותבים להסביר מדוע הם רוצים להתגורר בבית ולשלם 25 דולר כדמי השתתפות. היא מצפה לקבל לפחות 68 אלף מכתבים, שיכניסו לה את הסכום שאותו ביקשה לקבל מלכתחילה תמורת הבית.

וגנר הקציבה שלושה חודשים להגשת המכתבים והמועד האחרון הוא בתחילת חודש אפריל. עם זאת, אם היא לא תצליח לעמוד ביעד הגיוס עד אז, היא שומרת לעצמה את הזכות להאריך את התחרות בשלושה חודשים נוספים. אם גם אז לא תקבל את מלוא הסכום, היא מתכוונת להחזיר לכל המשתתפים את דמי ההגשה. במקביל, אם המשימה תושלם בהצלחה, היא מתכוונת לתרום 5% מההכנסות למקלט לנשים מוכות בעיר קלגארי.

את המכתבים אפשר לשלוח בדואר הרגיל לכתובת:
PO BOX 74 MILLARVILLE AB, CANADA T0L 1K0

או בדואר האלקטרוני לכתובת:

[email protected]

כדאי להציץ בתנאים המלאים של התחרות, לפני ששולחים את המכתב:

https://www.facebook.com/notes/write-a-letter-win-a-house/contest-terms-and-conditions/2272105303027553/?__tn__=HH-R

0 0 votes
דירוג הכתבה

רן זיו

כותב ועורך תוכן כבר יותר מ-30 שנה. מלווה אנשים בתהליכי שינוי, מעורר בהם אומץ וקלילות ומוביל אותם לחיים של תשוקה ושמחה, בשילוב תנועה וריקוד חופשי. רקדן וחבקן אופטימי, שאוהב לחייך אל החיים.
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x