עדכוני The Positiv

#1238 האתר החדש עלה לאוויר פלוס עדכונים

היי לכולם!

קודם כל תודה לכל מי שמתמיד ועוקב אחרינו, מהאנשים שתמכו מהתחלה והשאירו תגובות מדהימות על הדברים שאנחנו עושים ועד לאלו שמצטרפים יום יום. ממש כיף לקבל את התמיכה הזו ומשמח לעשות משהו שעושה טוב לאנשים.

ברגעים שהדברים לא התרוממו, מאוד עזר לקבל פידבקים טובים ולשמוע שברגעים מסויימים שחלקכם נתקלו באחד התכנים באתר, זה שימח, עודד או עשה טוב באיזשהי צורה.

אנחנו עדיין מאוד בהתחלה ויש אינסוף אפשרויות להתפתח, ומה שנחמד הוא שהכל למטרה טובה 🙂 אז אם יש לכם רעיונות או תרצו לקחת חלק, להוציא את הכישרון שלכם החוצה, לבחור להתנדב דווקא אצלנו או לממש איזשהו חלום שלכם, נשמח לשמוע ולתת את הבמה..!

מבחינתנו נכון להיום ולאיפה שאנחנו עומדים עם השינויים הרבים וההתקדמות שהייתה לאחרונה (המון בזכות רקפת שעורכת את התוכן באתר ותודה!), אנחנו עדיין וכנראה שתמיד נחפש כותבים, מוצאי חדשות טובות, מתרגמים לכל שפה שאתם יודעים (בעדיפות לשפות המדוברות ביותר בעולם או בארץ לפחות כרגע), אנשים שמוכשרים במדיה דיגיטלית, מדיה חברתית, קידום אתרים בגוגל או אנשים שרואים את האתר והפרויקט כפוטנציאל לאיזשהו שיתוף פעולה עם המקום שבו הם עובדים (חברה, גוף, עמותה שעוסקת במשהו שיכול להתקשר) או לומדים (בתי ספר לתקשורת, לכתיבה, פסיכולוגיה, רפואה, מדע, ספורט וכל מה שיכול להתאים). נשמח לקבל את פניותיכם ולאפשר לזה לקרות. כמובן שזוהי הצעה למי שזה מתאים לו ורואה בזה מימוש וכיף גדול, ולא מבקשים או רוצים שמישהו יעשה זאת ממקום לא שלם.

אז אחרי כל הפתיחה הארוכה, כי בכל זאת לא עדכנו פה מהצוות די הרבה זמן, הדבר הכי משמעותי שקרה הוא זה שיש אתר חדש ואיתו גם גרסה מתוקנת למובייל סוף סוף 🙂

חדשות טובות במובייל
The Positiv חדשות טובות במובייל

האתר החדש, שהוקם בעזרתו של דרור לימר (תודה רבה רבה!), מכיל איתו הרבה אפשרויות חדשות ומתאים מבחינה טכנולוגית ל2019, להבדיל ממה שהיינו איתו עד עכשיו. אז מאמין שתראו עם הזמן את השינויים מבחינה עיצובית אבל הכי חשוב הוא שמרבית הגולשים שלנו שהם גולשי מובייל, יכולים עכשיו לגלוש באתר שנראה טוב גם במובייל. היו לנו אחוזי נטישה גבוהים במובייל מהסיבה הזו של הנראות וגם כן מבחינת מהירות הטעינה, ועכשיו הדברים האלה צפויים להשתנות וזה טוב שתוכלו להתעסק בקריאת התוכן שעולה ולא באיך שהאתר נראה או כמה הוא איטי. אז שמחים שהתקופה הזו נגמרה ושיוצאים לדרך חדשה.

מעבר לזה ולא פחות חשוב, האתר החדש תומך בעבודה של רקפת והכותבים באתר, והרבה בקשות שהיו וצרכים טכנולוגיים או פתרונות אוטומטיים לדברים שבעבר עיכבו מאוד את העבודה, קיבלו עכשיו פתרון. אז אפשר להתעסק בתוכן ובייצוב התדירות שבהם אנחנו מפרסמים תכנים חדשים, כמו גם מקום וזמן להתפתחות לכל המקומות שנרצה, בין אם מדובר בשיתופי פעולה בארץ שמתחילים לקרות בימים אלה – עבודה עם ילדים על כתיבה חדשות טובות, שיתוף פעולה עם בית ספר לתקשורת וכתיבה והאפשרות לפרסם עבודות סטודנטים נפלאות שנשארות במגירה ועוד ועוד..
כמו גם, אולי התרחבות בקרוב או בהמשך לאנגלית וערבית שקיימים באתר אך ללא ניהול אקטיבי, או שפות נוספות שנשמח גם כן (ספרדית, צרפתית, וכו').

עדכון אחרון, הוספנו תוסף לנגישות. זאת אומרת שהאתר נגיש עכשיו לאנשים שמתקשים לראות את האתר ברזולוציה ובגודל הפונט המקורי שמוצע, ויכולים בעזרת התוסף הקטן משמאל למטה, להגדיל את הכתב, להגדיל את הסמן של העכבר ואפשרויות נוספות.

אז זהו נכון לעכשיו, באמת שנשמח אם אתם רואים משהו שהייתם רוצים לראות אחרת, או דברים שחסרים באתר מבחינת תוכן או כל דבר אחר שאולי נוכל לייצר ויעשה טוב.

שבוע טוב!

0 0 votes
דירוג הכתבה

טומס שטיין שניידר

בן 33, גר בגליל. מטפל ברפואה סינית, דיקור וצמחי מרפא
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x