תובנת בוקר

“מול הים, אושר הוא רעיון פשוט.” ~ ז’אן קלוד איזו

היום היה משהו מיוחד

היום הייתי בים, ( טוב, כמעט כל יום אני בים) .. אבל היום היה משהו מיוחד

היום ממש הערכתי את נוכחותי בים,

היום ממש הערכתי את הזמן הזה , שאינו מובן מאליו בים,

פתאום שמתי לב ממש לכאן ועכשיו , כל כך הערכתי את הזמן העצום הזה בים

ישבתי עם חברתי שתינו יין לבן בכוס פלסטיק ופשוט שתקנו מול הים.

באמצע השתיקה פניתי אליה בהתלהבות: ” בואנה, את קולטת שכמעט כולם עובדים ואנחנו בים? , את מבינה שיש לנו פריבילגיה מיוחדת פשוט לקום ולשבת פה מול הים ללא דאגות, אף אחד לא רודף אחרינו, אנחנו לא חייבות כלום לאף אחד, אנחנו יכולות להיות כל יום בים  – זה ממש לא מובן מאליו .

ומשהו בהבנה הזו, בהודיה הזו, בלהעריך את ה-כאן ועכשיו גרם לנו להרגיש אחרת, לחייך, להעריך, ולדעת ולהרגיש ממש בבטן שזו אחת התקופות היפות והטובות בחיי… יחד עם זאת זה העלה לנו את התדר והאנרגיה ( טוב גם קצת היין , אבל לא ממש )

פתאום הבנתי כמה ערך יש להודיות בחיינו ויש כל כך הרבה וכמה טוב זה גורם לך להרגיש ומעלה את רמת האנרגיה במוח.

אז בעצם הפוסט הוא על העלאת האנרגיה הטובה ולשמור עליה… אז מהחוויה שלי היום , אלו הן הדברים שאני הולכת להכניס לחיי כל יום כדי לשמור על תדר אנרגטי חיובי וגבוה :

  • הודיות – פשוט להודות על ה-כאן ועכשיו ועל מה שיש , יש כל כך הרבה על מה להודות בכל רגע נתון , להזין את המוח והלב והרגש בחיוביות על מה שנוכח כבר בחיים שלך ,

תרגול יראת כבוד עמוקה והודיה  בכל יום ויום מעביר מיד את האנרגיה שלך לרטט גבוה יותר. מחשבות של שמחה, שלווה, הארה, אהבה וקבלה מושכות חוויות מתאימות לחייכם , התמקד אפילו בדברים הפשוטים ביותר והיה אסיר תודה עליהם.

  • תחבק חוויות קטנות חדשות – לשבת מול הים ולהקשיב לגלים , לרעש שלהם , לאנשים שעוברים , לצבע ולצורה של השמיים , השמש שוקעת בכל יום במקום אחר ובצורה שונה , הריח של הים כל פעם אחר , הים מלא רגשות ותגובות שונות לשינויי מזג האוויר , הים עמוק , התחושות בחוויות הן שונות,

ישנו רטט חיובי לכל חוויה נפלאה חדשה. זה פותח אפשרויות, מרחיב מודעות, מביא אותך לרגע הנוכחי – פשוט תנשום ותחבק כל חוויה חדשה .

אין לי הרבה מה להוסיף רק באמת שתחבק כל יום וכל הזדמנות כדי לחיות בפוטנציאל הגבוה ביותר שלך. בכל פעם שאתה משתמש באחד מהדברים הקטנים האלה האנרגיה שלך פורחת, ממלאת את חייך ואת החיים שאתה נוגע בהם בצבע, יופי וחוכמה מורכבת. החיים אינם יעד; המסע הנשמתי ומתיקות הפריחה היא ההגשמה האולטימטיבית שלנו.

אוייי לכו לים לומדים ממנו המון

** התמונה למעלה – ” הנמל בחורף ” – של האמנית יונת חולי – ניתן לרכוש אותה בלינק : http://noyart.co.il/product/h/1496

Deep sea baby, I follow you https://www.youtube.com/watch?v=SPGGdijkArc

4.5 2 votes
דירוג הכתבה

adi kalderon

מאמנת לחיים בריאים ברוח ובנפש , משלבת שיטות של עין הבדולח ותיקון המידות ע"פ הרמב"ם , תזונה ובריאות טבעית ע"פ הרמב"ם , תטא הילינג - שינוי דפוסי אמונות מעכבות בתת מודע , ניו-המנולוגיה וחכמת הקבלה והיהדות
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x