מדור פרסומי

איך בוחרים מזרון לילדים?

בבחירתנו מזרן לילדים, אנו עשויים לפגוש במגוון רחב של המלצות ושפע של שמות מקצועיים ומותגים. מבלבל ככל שיהיה, הרי שהמטרה שעומדת לנגד עינינו היא בריאות הגב של ילדנו ותו לא.

למזרן חשיבות רבה בשמירה על גב בריא ומנח גוף יציב, וכל שכן כאשר מדובר בטווחי גילאים שבהם הגוף מתפתח ומשתנה ללא הרף. ואם לא די בכך, הרי שמזרן איכותי ונוח, מאפשר שינה נינוחה ועמוקה יותר. אין זה סוד ואין כל צורך לגבות זאת באינספור המחקרים הקיימים כיום, כי שינה טובה תורמת אף היא לגדילתם של ילדים, ולהתפתחותם התקינה.

בחירת המזרון הנכון לילד

עם החיפוש אחר המזרן הנכון, נשמע המלצות שמתייחסות למזרן רך ומנגד כאלו שיתייחסו למזרן קשיח. עצות שכאלו לא תמיד יכווינו אותנו נכונה בקניית מזרון יחיד נכון, ומומלץ לבחון עוד מספר היבטים שאותם נמנה להלן.

החומר שממנו עשוי המזרון

בבחירתכם במזרון יחיד לילדים, ייתכן ותשמעו מגוון רחב של מושגים דוגמת מזרן המבוסס על ספוג כחול ועד למזרנים אורתופדיים.

בקניית מזרון לילדים, רבים ממליצים כיום על מזרנים מסוג לטקס או לחילופין מזרנים מסוג ויסקו. מזרני לטקס מאפשרים שכבה עליונה צמיגית אשר מאפשרת למזרון להיות רך ונעים יותר. מזרן ויסקו מנגד, מאפשר חומר רך ונוח לשכיבה שגם נחשב לעמיד במיוחד. פרט פיקנטי הוא שהויסקו הגיע מנאס"א אשר ייצרה את החומר כדי לאפשר לאסטרונאוטים לרכך את התזוזות הפתאומיות בעת המראה ונחיתה.

תנו לילדכם להתרשם

הורים רבים טועים לבחור עבור ילדיהם. אולם בפועל, מזרון נוח הוא מה שנוח לאדם מסוים באופן אינדיבידואלי.

הקפידו לבוא יחד עם ילדיכם לבחור את המזרון עבורם. תנו להם להתרשם, תנו להם לשכב על המזרון. מה שהם יעידו שנוח להם, ככל הנראה יבטיח שינה נוחה יותר. מומלץ לבחון יחד איתם את המזרון ולסייע להם בבחירה. אולם סמכו עליהם, הם יודעים מה טוב להם בדיוק כמונו המבוגרים.

מידות המזרון

באם אתם רוכשים מזרון יחיד לילדים בלבד, ללא בסיס מיטה, הרי שחשוב לבצע מדידות מדויקות, ולהבטיח התאמה מלאה של המזרון לבסיס.

היבט חשוב נוסף שיש לשים עליו את הדגש, הוא קניית מיטה חדשה לחדר הילדים. הקפידו לבצע מדידה מדויקת של חדר הילדים, וזאת כדי שהמיטה לא תשפיע על תחושת המרווח שבחדר. רבים שוכחים לחשוב על כך שגם הילדים עצמם מחפשים אחר פונקציונליות ותחושת מרווח. חדר נעים יותר, משמעו שינה ערבה יותר.

מזרן אורתופדי?

באשר לפרט האחרון, חשוב לדעת שבניגוד לעבר, כיום כל המזרנים מיוצרים תחת הקפדה יתרה על בריאות הגב.

בימים עברו, שווקו מזרונים אורתופדיים מיוחדים עבור אנשים שהיו זקוקים לכך, אולם ריבוי המחקרים בתחום, הפך זאת לסטנדרט בסיסי.

מאחלים לכם רכישה מועילה ובריאה לגב ילדיכם.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x