מדור פרסומי
חם

החלקה מינרלית מבטיחה ומקיימת תוצאות ללא מחליק חשמלי

קרדיט תמונה: Borganic

מחפשות אחר החלקת שיער לצמיתות? אולי בכלל שמתן את הדגש שלכן על החלקה מינרלית לצמיתות וללא פורמלין? ככה או ככה, אתן פועלות נכון אם אתן לא מעוניינות להשתמש במחליק שיער חשמלי. בואו נבין מדוע, כיצד ניתן למנוע נזקים בשיער ומה שבין לבין.

מעוניינת להחליק את השיער לצמיתות, אבל במקביל גם לא לפגוע בו? אם ככה, את מוזמנת להכיר את מוצרי ההחלקה המינרלית אשר משגעים את העולם בתקופה האחרונה. אם חשבנו שראינו הכול, הרי שכנראה החמצנו את מוצרי ההחלקה המינרלית. מעבר לכך שהחלקה זו נטולת פורמלין, היא גם כוללת בתוכה סוגים שונם של חלבונים אשר נודעו לשמר ולשקם שיער. בואי ותכירי מידע לגבי החלקות שיער לצמיתות באישור משרד הבריאות וללא חומר הפורמלין.

החלקת שיער לצמיתות ללא מחליק שיער – יש חיה כזו

אוהבת להחליק את השיער? כנראה שלא פעם, יצא לך כבר לשמוע על הנזקים בטווח הארוך שמחליקי שיער חשמליים מסבים. אם את לא מעוניינת להסב נזק לשיער בטווח הארוך, את מוזמנת לקחת בחשבון את ההחלקה המינרלית.

בעזרת החלקה מינרלית, את בעצם יכולה להחליק את השיער שלך מבלי שתצטרכי להפעיל לרגע את מחליק השער החשמלי. המחליקים החשמליים ידועים בתור מסבים נזקים לא קטנים. המחליקים החשמליים עובדים בטמפרטורות חום מאוד גבוהות. בגלל זה פחות מומלץ להשתמש בהם, אלא אם אין ברירה.

החלקה מינרלית אשר פועלת גם לטובת שיקום השיער

אם את מתעניינת במוצרים שונים של החלקות לשיער, את צריכה לקחת בחשבון את הימצאותו של חומר הפורמלין בחומרים אלו. את חומר הפורמלין אפשר למצוא בחומרי החלקה מסוגים שונים. החומר הזה מכיל בתוכו חומציות גבוהה אשר עשויה לגרום לנזק בשיער.

את גם צריכה לקחת בחשבון, שחלק מחומרי החלקות השיער גם יכולים לשנות את הפיגמנט של הצבע הטבעי שלך. אם את לא מעוניינת שזה יקרה, את צריכה לוודא כי חומרי ההחלקה שלך כוללים בתוכם אחוז נמוך של חומציות.

BORGANIC  החלקה מינרלית שמבטיחה ומקיימת תוצאות

בנקודה הזו אנחנו רוצים שתכירי את אחד ממוצרי ההחלקה המינרלית שקיימים כיום בשוק. חרת BORGANIC פיתחה ליין של מוצרי החלקת שיער לצמיתות ללא פורמלין. מוצרי BORGANIC הם באישור משרד הבריאות ואת תוכלו להשתמש בהם בביתך.

אין צורך בידע מקדים או בניסיון ועדרה מקצועית. את יכולה לרכוש החלקה מינרלית של בורגניק ולהשתמש בה לבדך. התוצאות המובטחות הן החלקה מינרלית לצמיתות וללא פורמלין. וכשאנחנו אומרים שזו החלקת שיער לצמיתות, חשוב לציין כי בכל חצי שנה יש לחדש את ההחלקה.

כל כמה זמן צריך לחדש החלקה מינרלית לצמיתות?

יש לחדש את ההחלקה המינרלית בכל חצי שנה מכיוון שהשיער תמיד צומח. אם קצת צמיחת השיער שלך הוא איטי, ייתכן שתוכלי לחדש החלקה מינרלית גם בכל שנה, לא בכל חצי שנה. זה מאוד תלוי בקצב בצמיחה שלך, כמו גם בשיקום שהשיער שלך מצריך. יש לציין, שיער ניזוק בדרך כלל צומח לאט יותר.

כל עוד את מעוניינת לרכוש מוצרי החלקות מינרליות לשיער, אנחנו ממליצים על מחקר שוק מקדים. אל תסתפקי במידע הכתוב באינטרנט, לא משנה עד כמה מנוסים המשווקים השונים מרגישים לך. בכדי לוודא שלא תסבלי מכל מיני נזקים מיותרים בשיער, רכשי מוצרי החלקה רק לאחר בירור מקדים.

סיוע ברכישת מוצרי החלקות מינרליות לשיער

אם את צריכה נוסף ברכישת מוצרי ההחלקה שלך, אנחנו מזמינים אותך לקבלו דרך חברת BORGANIC – החלקה מינרלית באישור משרד הבריאות וללא פורמלין. תוכלי להתייעץ עם צוות המומחים של החברה, לקבל את דבר עצתם ולהחליט החלטה מושכלת.

בסופו של דבר, הכי חשוב שתשתמשי במוצרים איכותיים אשר עברו את בדיקות תווי התקן הנדרשות. בין אם את עתידה לרכוש מוצר כזה או אחר, תמיד יהיה חשוב לחקור על המוצר שתרכשי. גם אם זה אומר שתצטרכי לעכב מעט את הרכישה שלך.

אל תתפתי להשתמש במוצרי החלקה זולים

לא פעם, אנשים מתפתים להשתמש בכל מיני מוצרים זולים שמקורם לא ממש ידוע. אל תתפתי לרכוש מוצרי החלקת שיער בזול. בשורה התחתונה, הזול עלול לצאת יקר בטווח הרחוק. עם החלקה מינרלית, את צריכה לידך רק את פן השיער המוכר שלך.

ממש כך, ללא מחליק שיער חשמלי לוהט שעשוי להסב נזקים לשיער. רק בעזרת פן שיער ובעזרת ידייך, תוכלי להחליק את השיער עם מוצרי החלקה מינרלית. מאחר שאנחנו מאמינים בצרכנות חכמה, אנחנו מזמינים אותך לבצע מחקר מקדים ולברר לגבי היתרונות הרבים שיש במוצרי החלקה מינרלית. למשל, חלבונים משקמים.

החלקה מינרלית באישור משרד הבריאות, מספר רישיון: 139447 הזמנות החלקה מינרלית ללא מחליק ומוצרי טיפוח לשיער לאחר החלקה – להזמנות ובירורים (דרך אפליקציית Whatsapp) יש לשלוח הודעה למספר טלפון 0507815340 ונציג יחזור אלייך במהרה.

1.3 6 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x