מדור פרסומי
חם

מרטין בוקסדורף- מומחה לפושטי רגל בבנקים או חוץ בנקאי! מזה 15 שנה!

נמצאים בהליך פשיטת רגל או אחרי פשיטת רגל? צריכים מומחה למשכנתאות שיילחם בשביל להשיג לכם משכנתא ומימון, הגעתם למקום הנכון!

קרדיט תמונה – יח”צ

מרטין מה הופך אותך להיות מומחה לפושטי רגל?

מרטין בוקסדורף: שום דבר לא הפך אותי להיות מומחה לפושטי רגל, אני פשוט בחרתי את התחום הזה כאשר עזבתי את העבודה בבנקים. עבדתי 15 שנה בבנקים למשכנתאות ואחרי שהחלטתי שאני לא יכול להיות יותר עובד בנק, חיפשתי מה אני יכול לעשות שייתן תרומה ייחודית כל שהיא. הרי יש המון מומחים למשכנתאות, אבל כמעט אף אחד לא רוצה לדעת בתחום משכנתאות לפושטי רגל.

אז מה למדת על משכנתאות לפושטי רגל במהלך הזמן?

למדתי שהמדינה לוקחת אנשים שלא תמיד מבינים מה קרה להם ובטח לא יודעים מה לעשות אחר כך וזורקת אותם לתוך מערכת מסורבלת מאוד, כזו שעובדת בלחץ אטומי ותחת עומס גדול מאוד, אין לה זמן להבין מה קורה עם האנשים שיוצאים מתוך המערכת, ובטח לא מדריכה אותם מה לעשות הלאה.

מה אתה מתכוון מרטין?

הבן אדם הממוצע שעובר פשיטת רגל ( אני לא מדבר על עסקים) אני מדבר על אנשים פרטיים, מגיע לסיטואציה שבה הוא פושט רגל בגלל שהוא טועה בהתנהלות שלו הפיננסית. אז אדם כזה שמסיים פשיטת רגל, מתחיל לחיות באחת משתי דרכים הבאות.

הדרך הראשונה היא שהוא מתחיל לחיות מתחת לרדאר של המערכת, כלומר מתנהל בשחור לחלוטין ובכלל לא פותח חשבון בנק. הסוג השני הוא אנשים שכן מתחילים לחזור לחיים הרגילים, אבל מתחילים להסתבך שוב.

אם המדינה רוצה שהאנשים שעברו פשיטת רגל, באמת יגיע להשתקם- היא צריכה לפעול כדי לשקם אותם. קורסים, סדנאות, ליווי ובעיקר ללמד את האנשים להתנהל כמו שצריך, כדי שהם לא יגיע שוב להליכי פשיטת רגל. זה מה שלמדתי במשך השנים שלי בתחום. אבל אני מניח שלא לזה הכוונה.

אבל איך עובדת משכנתא לפושטי רגל:

מרטין בוקסדורף: המשכנתאות לפושטי רגל מתחלקות לשתי קבוצות. משכנתא לאנשים שנמצאים בהליך פשיטת רגל ולעומת זאת, משכנתא לאנשים שכבר אחרי פשיטת רגל, שזה משכנתא רגילה בבנקים, כמו כל אדם אחר. על מה נדבר קודם?

בוא נתחיל מאנשים בהליך פשיטת רגל.?

מרטין בוקסדורף: המצב הזה הוא משכנתא לאנשים במהלך פשיטת רגל, אשר יכולים להציע נכס לשיעבוד. הכוונה היא בתכלס מאוד פשוטה, יש לך פשיטת רגל שתיגמר אם תפקיד בקופה בערך 300 אלף שקלים- יש תמיד את האפשרות לשעבד בית כדי לקבל את הכסף במשכנתא חוץ בנקאית. כך למעשה עושים סגירה מהירה לפשיטת הרגל ולא נותנים לה להימשך שנים.

מה עדיף, למשוך פשיטת רגל במשך 5 שנים או לשעבד נכס, לסגור את הכול מיידית ולא להגיע למצב שאתה נמצא שנים בתוך פשיטת רגל וחי כמו מסכן.

ומה קורה לאחר פשיטת רגל?

מרטין בוקסדורף: כאן אנחנו מדברים על מלחמות עולם מול הבנקים. בהרבה מאוד שנים אחרונות, אני נלחם מול הבנקים כדי להשיג משכנתאות לאנשים שעברו פשיטת רגל. המלחמה שלי מול הבנקים היא תמיד לתת יחס הוגן לאנשים שעברו פשיטת רגל, בדיוק כמו לכל אדם אחר. הרבה מאוד פעמים אני מצליח, אבל לצערי יש לא מעט פעמים שאני נכשל.

מרטין בוקסדורף– 0508116397 או [email protected]

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x