מדור פרסומי
חם

איך בוחרים מקדם אתרים בגוגל?

קידום אתרים בגוגל היא דרך מדויקת ונכונה לקדום אתר. כיום רבים מבעלי העסקים בוחרים לבצע קידום כזה באמצעות מקדם אתרים בגוגל. אבל כיצד מבין מגוון אנשי מקצוע בוחרים את האחד? הנה כמה טיפים לבחירה נכונה:

קרדיט תמונה – FREEPIK

ניסיון

בתחילה חשוב לבחור מקדם אתרים בגוגל שיש לו ניסיון. בדקו כמה שנים הוא עוסק בתחום, וודאו כי איש המקצוע טיפל ופעל עבור קידום לקוחות קטנים וגדולים כאחד, נסו לבדוק אודות ניסון באמצעות בחינה של תיק העבודות של איש המקצוע וכולי. חשוב לבדוק האם האדם מיומן בקידום עבור גוגל ואם הוא מבין מה דרוש כדי לקדם את העסק שלכם, את היוזמה/ המוצר/ השירות וכל דבר אחר.

המלצות

חפשו המלצות על מקדם אתרים טוב. כיום אפשר למצוא המלצות כאלה ברשתות החברתיות בקבוצות של בעלי מקצוע וגם לקבל המלצה מפה לאוזן. ברשת או באתרי אינטרנט של בעלי מקצוע תוכלו למצוא גם דיס המלצות על מקדמים, כך שחשוב לשים לב כי אתם בוחרים אדם מקצועי שיודע לבצע את עבודתו ואינו מאכזב.

תיק עבודות

כיום כל בעל מקצוע מספק תיק עבודות באתר האינטרנט שלו. באתר של מקדם אתרים בגוגל, תוכלו לראות עבור איזה חברות ובעלי מקצוע הוא סיפק שירות וכמה לקוחות יש לו בסה”כ. אנשי מקצוע שיתגאו בעבודתם יציגו אותה בתיק עבודות ובפלטפורמות שונות.

אסטרטגיה

כאשר מבצעים קידום אתרים או ניהול מוניטין חשוב שתהיה אסטרטגיה שיווקית ברורה על פיה יעבוד המקדם. אסטרטגיה זאת נועדה כדי להבין כיצד אפשר לבצע קידום אפקטיבי, לבצע מחקר מילות מפתח, בעוד איש המקצוע עליו להכיר את התחום ולהבין מיהו קהל היעד תוך תכנון הדרך להגיש לכמה שיותר גולשים ולכמה שיותר כניסות לאתר. לבסוף חשוב לדעת כיצד אפשר להניע את הגולשים ליצור קשר באתר או לבצע רכישה, זאת על ידי אפיון אתר ושיפור תשתיות וזמינות.

מחיר

בצעו השוואת מחירים בין מגוון חברות קידום ומגוון אנשי מקצוע מיומנים. בדקו איזו תמורה תוכלו לקבל עבור הכסף שתשקיעו בקידום אתרים בגוגל. חלק גדול מהמקדמים יציעו לכם ריטיינר שזהו תשלום חודשי שנפרס על תקופה מסוימת: תקופה שבה ניתן יהיה לקדם את האתר ולבדוק כיצד אפשר לשפר את התהליך ולבצע פעולות למען העסק המוצר או השירות שלכם. קבלו מספר הצעות מחיר והשוו ביניהן ובדקו כי אתם מקבלים תמורה ראויה והבטחה לתוצאות טובות.

תוצאות

וודאו כי ישנן תוצאות מהקידום. זה נכון, בקידום אורגני נראה תוצאות בשלב מאוחר יותר ובכול זאת אמורות להיות בזמן תהליך הקידום ואחריו יותר כניסות לאתר שלכם. נסו לבחון את התוצאות הקידום שנעשה באתרים אחרים של לקוחות שונים אותם קידום איש המקצוע דרך בדיקת המקום של האתרים בגוגל. כך תוכלו לבחור מקדם אתרים בגוגל שיביא אתכם למקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x