מדור פרסומי

גרטל גרבר – משרד עורכי דין גירושין ומקרקעין

תחומים שונים כמו דיני משפחה ומקרקעין צפויים להצטלב במקרים של גירושין. עם זאת, התייעצות עם עורך דין מאפשרת בכל מקרה לרכז את כל השאלות תחת קורת גג אחת ובצורה מסודרת

קרדיט תמונה: PIXABAY

הליכי גירושין נוטים להיות ארוכים, מסורבלים ומתישים. הסיבה לכך היא שבמסגרת תהליך כזה יש המון נושאים שצריך להגיע סביבם להסכמות, אבל גם רכוש משותף שאותו מחליטים לחלק. אם הרכוש הזה יקר מהרגיל כמו למשל במקרים של נכסי מקרקעין ונדל”ן, לא תהיה ברירה אלא להתייעץ עם בעלי מקצוע.

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לשלב עו”ד גירושין בשלב מוקדם יחסית של התהליך. אם מתייעצים עם עורך דין גירושין עוד לפני שמתחילים את מרוץ הסמכויות למשל, יש סיכוי גבוה שניתן יהיה להגן על האינטרסים האישיים בין כתלי בית המשפט. במידת הצורך, אפשר גם לנצל את הידע והניסיון של עורך הדין בשביל להתייעץ איתו לגבי משמורת משותפת או הורות משותפת – כאלטרנטיבה להליך גירושין ארוך ויקר.

מה הקשר בין גירושין ומקרקעין?

אחת הדרכים למנוע מראש את הסרבול של הליכי גירושין היא לחתום על הסכמי ממון. הסכם כזה הוא חוזה בעל תוקף משפטי לכל דבר ועניין, שבו משתמשים על מנת לחלק את הרכוש בין הצדדים ועל פי הסכמות קבילות בבית משפט.

במידה ואין הסכם ממון, צריך להבין שגם תחומים לכאורה שונים כמו דיני משפחה ומקרקעין עשויים להיפגש. זה קורה בנסיבות של גירושין עם בית שרשום על שם בני הזוג, או בכל ויכוח סביב הפחתת מזונות. בנוסף, יש מקרים יחסית פשוטים יותר של מזונות במשמורת משותפת – שגם בהם צריך לבדוק איך בעלות כזו או אחרת על נכס מקרקעין משפיעה על ההכנסה או המשאבים לכאורה של אחד מבני הזוג.

מתי ואיך מגישים תביעה?

בחירה נכונה של עורך דין עוזרת לנהל תביעת מזונות תוך התייחסות למאפיינים המיוחדים של נכסי מקרקעין ונדל”ן. אבל בהקשר הזה, לא כל עו”ד מקרקעין יכול לעשות את העבודה. בעוד עורך דין מכירת דירה למשל מכיר את התחום כמו עורך דין קניית דירה, עו”ד גירושין נדרש להתייחס אל סוגיות אחרות לגמרי.

המטרה של התייעצות עם עורך דין יכולה להיות בירור לגבי הנסיבות הנכונות שבהן כדאי להגיש תביעה. אם רוצים להגדיל את הסיכוי לכך שהתביעה עצמה תתקבל על ידי בית המשפט, מומלץ לעשות זאת בליווי מי שמתמחה בתחום.

גרטל גרבר – משרד עורכי דין בשבילך

במשרד עורכי הדין גרטל גרבר יכולים ללוות אותך משלבים מוקדמים של הליכי הגירושין. אנו מכירים מקרוב גם את דיני המקרקעין, כך שבעלות משותפת על נכס ודירה לא מרתיעה אותנו. בנוסף, בהשארת פרטים באתר נוכל לעדכן אותך על המשמעות של תביעת גירושין, משמורת, מזונות ועוד.

למידע נוסף: מ. גרטל – א. גרבר – משרד עורכי דין

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x