מדור פרסומי

הנהלת חשבונות אמריקאית

פתיחת חברה בארצות הברית הוא צעד משמעותי הדורש התנהלות פיננסית תקינה ונבונה. כבר בשלבים הראשונים לפתיחת החברה כדאי לפנות לשירותי ייעוץ וליווי של רואה חשבון אמריקאי, המכיר היטב את חוקי המס הפדרליים והמדיניים ואופן הגשת הדוחות ומתמחה בתחום הנהלת חשבונות בארה”ב לקבלת שירותים פיננסיים מותאמים.

הגשת דיווח לרשות ה- IRS

כל חברה שמקיימת פעילות עסקית בארה”ב מחויבת בדיווח מס לרשות גביית המיסים של הממשל הפדרלי או במילים אחרות ל – IRS. רשות IRS או Internal Revenue Service היא רשות גביית המסים בארצות הברית. למעשה זאת יחידה של מחלקת האוצר של ארצות הברית המממשת את חוקי המיסים בארצות הברית ובנוסף אחראית על מימוש חלקים מחוק הגנת החולה וטיפול בר השגה.

תהליך הגשת הדוחות לרשות ה- IRS עלול להיות מורכב ובמקרים של אי הגשת הדוחות או חמיקה מהדיווח עשוי לגרור עונשים כספיים כבדים כמו גם העמדה לדין ואף מאסר בפועל. רואה חשבון מנוסה אשר מכיר היטב את אופן העבודה מול הרשויות האמריקאיות יחסוך כאבי ראש, ימנע מקבלת קנסות ואף ייתכנו החזרי מס נאים על הוצאות מוכרות שונות כתוצאה מפעילותו המקצועית של רואה החשבון.

תחומי התמחות של ראיית חשבון בארה”ב

על מנת לאפשר פעילות פיננסית רציפה ותקינה של חברה בארצות הברית בהתאם לתקנות של רשויות המס המקומיות, שירותי הנהלת חשבונות אמריקאית תתייחס לנושאים הבאים:

  • הנהלת חשבונות שוטפת
  • מאזן בוחן, גיליונות מאזן ודוחות כספיים תקופתיים
  • ניהול ודיווח הכנסות לרשויות המס בארה”ב
  • הגשת דוחות כספיים בהתאם לתקינה האמריקאית (US GAAP)
  • ניהול השכר
  • ניהול ספקים ולקוחות
  • התאמת חשבונות בנקים
  • התאמת רשויות סטטוטוריות וכרטיסי אשראי
  • ועוד

ERB– חשבונאות וניהול כספים לחברות בארצות הברית

משרדינו מעניק שירותי הנהלת חשבונות לחברות הפועלות בארה”ב. על מנת להעניק ללקוחותינו פתרון מלא ומקיף בתחום הכספים, מחלקת הנהלת חשבונות של ERB מספקת שירותי הנהלת חשבונות בניו יורק ובקליפורניה, בראשם עומדים צוותי רואי חשבון אמריקאים מוסמכים אשר עובדים מול רשויות המס האמריקאיות מזה שנים רבות. השירות מוצע לחברות ולסטארטאפים לניהול תקין של פעילות פיננסית בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר ובהתאם לתקנון של רשויות המס המקומיות.

על החברה:
חברת ERB הינה ספקית מובילה בישראל בתחומי החשבונאות וניהול כספים במיקור חוץ ופועלת מעל 21 שנה. החברה מתמחה במתן שירותים פיננסים מקיפים לחברות סטארט אפ ומציעה פתרונות מקצועיים הנתפרים באופן ייחודי לדרישת הלקוחות.

טל’: 072-3341613

דוא”ל: [email protected]

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x