מדור פרסומי

לאוס מדיה ואינטראקטיב מציגה: 5 שלבי עבודה שכל מקדם צריך לכלול בעבודתו

קרדיט תמונה- FREEPIK

קידום אתרים אורגני הוא תחום מורכב, מסועף ומאתגר במיוחד. עם זאת הוא גם תחום מרתק ומעניין וזו הסיבה מדוע שחברת לאוס מדיה ואינטראקטיב ועוד אלפי חברות בעולם נמשכים לתחום הזה. חשוב להבין כי עבודת הקידום היא עבודה סיזיפית בה עובדים שעות רבות במהלך החודש במשלבים שונים על מנת לקדם אתר מסוים במעלה תוצאות החיפוש של גוגל. ההבדלים בין מקדם תותח למקדם מקצועי יכולים להיות הרבה יותר מעמיקים משלבי העבודה שנחלוק אתכם כעת אולם אנו שמים דגש בעיקר על חלקים אלה התופסים מקום חשוב מאוד בקידום האורגני ולכן גם אותם יש לבצע כמו שצריך.

#1 – מחקר מילות מפתח:

בחירת מילות המפתח לקידום תהיה הבסיס לכל עבודת קידום אתרים. הניתוח של המתחרים שלכם ומחקר מילות מפתח ראוי ומקצועי יאפשרו לכם להתמקד בביטויי מפתח רלוונטיים וטובים לקידום, אותם הגולשים עשויים לחפש ותרצו שיגיעו אל האתר שלכם. אתם לא מעוניינים בסתם מילות מפתח מהתחום שלכם אלא בכאלה הרלוונטיות לכך שלקוח פוטנציאלי יחפש אותם ולא סתם עבור לימוד מידע כללי בתחום. הביטויים שתבחרו לקדם ישפיעו גם על התפריטים והיררכיית התוכן באתר שלכם.

#2 – הזנת תוכן ייחודי באתר:

חשוב להשאיר את האתר מעודכן בתדירות גבוהה יחסית על ידי הזנת תכנים. התכנים המועלים באתר יהיו לרוב פוסטים לבלוג באתר או תכנים למוצרים חדשים/קיימים באתר. התכנים צריכים להיות מעניינים, מלמדים ובעלי ערך עבור הגולשים.

#3 – בניית קישורים:

חלק משמעותי נוסף בכל עבודת קידום אורגני הוא לבנות קישורים לאתר שלכם. חשוב להבין, האתר שלכם, איכותי ויפה ככל שיהיה, לא יוכל להביא אנשים בפני עצמו. תצטרכו לבצע לו קידום אורגני ואחד הדברים החשובים ביותר הוא לייצר קישורים והמלצות מרחבי הרשת על האתר. יתרה מכך חשוב לדאוג גם לקישורים פנימיים בין עמודי האתר שיאפשרו ניווט מהיר, נוח ויעיל בין עמודי האתר ויחזקו את הסמכות והמיקוד של אותם עמודים. גם קישורים נכנסים וגם קישורים פנימיים צריך לדעת איך לבנות בצורה נכונה עם תמהיל נכון ובתדירות נכונה במהלך החודש.

#4 – אופטימיזציה:

אופטימיזציה היא למעשה ביצוע התאמות ושיפורים בתוך האתר למנועי החיפוש. עבודה זו לעולם לא נגמרת ולא נפסקת ויש לבצע אותה על בסיס שבועי/חודשי. מלבד כותרות מתאימות, מטא תיאורים ושימוש נכון במילות המפתח בתכני האתר כדאי גם לדאוג לשיפור מהירות האתר, להתאמת האתר למובייל, לייצר אינטראקציה גבוהה יותר עם הגולשים, לבנות היררכיית נכונה של תוכן באתר באמצעות התפריטים השונים ועוד.

#5 – תשתית טכנית טובה:

כחלק מכל עבודת קידום אתרים חשוב לדאוג גם לתשתית איכותית וטובה לאתר. זה אומר שהאתר יהיה בעל מהירות טעינה גבוהה. שמערכת הניהול של האתר תאפשר לנו לערוך ולהזין כמה מה שצריך מבחינת תגיות, תיאורים וכותרות למנועי החיפוש. זה אומר הפניות, תגי קנוניקל, מפת אתר וכל דבר שקשור לתשתיות ולעניינים טכניים אלו דברים שחשוב לדאוג להם שיבוצעו כראוי ולא לספק לגוגל עוד תירוץ מדוע להעניש את האתר שלנו.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x