מדור פרסומי

משרד עורכי דין CNK – דיני עבודה והגירה

היכרות עם דיני עבודה היא התנאי היחיד לשמור על זכויות המעסיקים, העובדים, השכירים או העצמאיים בישראל. בנוסף, כדאי להתייעץ עם עורכי דין בכל מקרה של דילמה או התלבטות, וכך להתנהל נכון גם מול מוסדות הציבור השונים

קרדיט תמונה – PIXABAY

בכל מדינה דמוקרטית ומתוקנת יש חוקי עבודה שמטרתם להגן על אוכלוסיות שונות. בראש ובראשונה, חוקים מן הסוג הזה מגנים על העובדים. אבל מלבד הגנה על עובדים שכירים, יש גם משמעות לחוקים שמגנים על מעסיקים, עצמאיים ועוד. כל התקנות הללו מרוכזות בחוק מסודר והיכרות איתן היא תנאי למיצוי הזכויות הקיימות.

התייעצות עם עורך דין דיני עבודה יכולה למשל לעשות את ההבדל בין מיצוי הזכויות לבין אובדן שלהן. כאשר מערבים עורך דין לענייני עבודה בתהליכי פיטורין או התפטרות מעבודה, ניתן להגדיל את הסיכוי לקבלת הפיצויים. במקרים אחרים, התייעצות איתו תאפשר למנוע הרעת תנאים או תבטיח קבלת פיצויים לעובד שפוטר שלא כחוק.

מה הקשר בין עורך דין לבין פיצויים?

חשוב מאוד להבין את הקשר בין התייעצות עם בעלי מקצוע לבין פיצויים לעובד. בשביל לקבל פיצויי התפטרות, צריך לעמוד בתקנות מסוימות שקבועות בחוק. אבל במקרים של סכסוך עבודה כזה או אחר, יכול להיות שהמעסיק ינסה לחסוך את תשלום הפיצויים או אפילו להימנע מהם לגמרי.

הפתרון הוא לערב עורך דין דיני עבודה שמכיר את התחום ובקיא בו. עם עורך דין כזה, יש סיכוי גבוה יותר לממש ולמצות את הזכויות הקבועות בחוק. במידת הצורך, אפשר גם להשתמש בשירותי עורך הדין על מנת להגיש תביעה לבית הדין לעבודה – או לכל הפחות כדי להגיש בקשה מסודרת למיצוי זכויות מול המוסד לביטוח לאומי.

החשיבות של דיני הגירה

מקרים אחרים שבהם כדאי להתייעץ עם עורך דין קשורים אל דיני הגירה. באמצעות עורך דין לענייני הגירה ניתן למנוע גירוש של עובדים זרים, לבדוק מה מגיע להם במסגרת שילוב שלהם בסוגים כאלה ואחרים של עבודות סיעוד או לסייע לבני המשפחה המורחבת שלהם.

בנוסף, עורך דין לענייני הגירה מלווה המון זוגות שאחד מהם הוא אזרח של מדינה אחרת. אם במערכת יחסים זוגית כזו גם יש ילדים, סביר להניח שהתייעצות עם עורך דין לענייני הגירה תהיה הדרך היחידה לקדם קבלת אשרות.

במשרד עורכי דין CNK דואגים לזכויות שלך

משרד עורכי דין CNK מתמחה בדיני עבודה והגירה וגאה ללוות לקוחות כמוך מתחילת התהליך ועד סופו. אם חשוב לך למצות את זכויות העובדים הקבועות בחוק, הגעת לכתובת הנכונה.

מהרגע שבו נבין את פרטי המקרה שלך, נעשה הכל על מנת לשמור על האינטרסים מול בית המשפט ומוסדות המדינה. כעת, כל שעליך לעשות הוא להשאיר פרטים באתר של משרד עורכי דין CNK ולקבל מידע מעודכן ואמין.

למידע נוסף: משרד עו”ד קלדרון – קניז’בסקי

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x