חדשות טובות

237 התחדשויות חדשות לקראת השנה החדשה בסיוע קק”ל

מיום ראשון השבוע ועד מוצאי שבת יסייעו כ 10,000 מתנדבים לשפץ ולשדרג לא פחות מ- 237 פרויקטים ב-30 רשויות שונות ברחבי הארץ בניהם בתי ומועדוני קשישים, ניצולי שואה, בעלי צרכים מיוחדים, עולים חדשים, נוער ועוד. כולם, במסגרת פרויקט קק”ל למען הקהילה”- פרויקט ארצי ענק שמתקיים כעת בפעם השנייה בהובלה ובמימון של קק״ל.

מי שיזם ועומד מאחורי הפרויקט המקסים הוא יו״ר קק״ל, דניאל עטר, שקיים אותו לראשונה בפסח האחרון. אז לקחו בו חלק -6,500 מתנדבים. והפעם צפויים להשתתף מעל – 10,000 מתנדבים, מכל רחבי הארץ ובניהם נציגי הרשויות המקומיות, גמלאים, תנועות וארגוני הנוער, מכינות קדם צבאיות, חוגי הסיירות של קק”ל, עובדי חברות הייטק שיובלו על ידי עובדי קק”ל.

דניאל עטר יו”ר קק”ל

לדברי דניאל עטר ״קרן קימת לישראל שמה לה למטרה מרכזית את חיזוק הפריפריה החברתית והגאוגרפית וחלק חשוב מכך זה גם להפוך את סביבת החיים של האוכלוסייה בפריפריה לסביבת חיים נעימה ומכבדת. אני גאה בכך שפעילותה של קק״ל תאפשר לאנשים רבים לפתוח את השנה בצורה טובה ומכבדת הראויה לאזרחים בישראל 2019 – לא משנה היכן הם גרים ומה מצבם הסוציו-אקונומי.״

הוא מוסיף כי “עבודות הפרויקט יתקיימו בערים רבות בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום וביניהם צפת, עפולה, ירכא, בית ג’אן, עכו, טבריה, ג’וליס, בית שאן, נוף הגליל, רמלה, מטה בנימין, רחובות, לוד, בני עייש, בית אל, אשקלון, דימונה, מצפה רמון, שדות נגב, נתיבות, ערד, מרחבים, ירוחם ושדרות.”

גם ידוענים הצטרפו למשפצים בניהם השחקנית יוליה פלוטקין , יוצאי המרוץ למיליון מיתר ורז זלצמן, יוצאי האח הגדול עדן ולירז  ועוד.

צילום חיים ורסאנו -מימין יוצא המרוץ למיליון רז זלצמן דניאל עטר יו”ר קקל”ל והשחקנית יוליה פלוטקין בסיום שיפוץ מועדונית לקשישים בעפולה

הפרויקטים מתקיימים במקומות בהם ישנו צורך חיוני בעזרה לאוכלוסייה לשפר את סביבת חייה ולאפשר לה לפתוח את השנה בצורה טובה יותר. עטר מוסיף כי “פעילות המתנדבים מפריחה חיים חדשים במקומות הללו בין היתר באמצעות צביעה חיצונית ופנימית של המבנים, שתילת פרחים, הצבת אדניות נוי, ספסלים ועוד.”

פעילות לזכרה של רינה שנרב ז”ל בגינה הקהילתית רמט בלוד-צילום חיים ורסאנו

בפעילות הקרובה יוקדשו חלק מהפרויקטים לזכרה של הנערה רינה שנרב ז”ל בת ה-17 שנהרגה בפיגוע טרור  ממטען שהוטמן במעיין הסמוך להתנחלות דולב. בעקבות כך החליטו חברותיה מהעיר לוד לעשות עם קק״ל פרויקט לזכרה שבמסגרתו תונצח שנרב בגינה קהילתית שתוקם בשכונת “רמט” בלוד, ובמועדון הנוער של העיר אשר ישופץ ויאובזר על ידי קק”ל. שני אלו יקראו על שמה, וישופצו על ידי המתנדבים הרבים לצד חברותיה הטובות של שנרב ז”ל.

פעילות לזכרה של רינה שנרב ז”ל בגינה הקהילתית רמט בלוד-צילום חיים ורסאנו
0 0 votes
דירוג הכתבה

רקפת פרא

מומחית תוכן חיובי וצרכנות חברתית. מייעצת ומסייעת לחברות וארגונים בתחום השיווק, הדיגיטל והתוכן. עוסקת בכתיבת חדשות טובות משנת 2018 דרך כתיבה במדור החדשות הטובות באתר Mako ועריכת האתר מאז ינואר 2019 וניהולו השוטף בהתנדבות. הקימה את קטגורית הצרכנות החברתית והראשונה לסקר אותה באופן זה. רואה בסיקור חדשות טובות שליחות ופועלת לייצר חדשות כאלו בעצמה. מרצה באוניברסיטאות וארגונים בתחום התוכן החיובי, צרכנות חברתית וחדשות טובות וכמו כן מחברת בין גופים וחברות לטובת פעילות חברתית וצרכנות חיובית.
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x