מדור פרסומי

מה זו הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית היא חלק בלתי נפרד מהחיים. היא עוזרת עד מאוד לאנשים שהבנק אינו מאשר להם קבלת הלוואה ואינה קשורה למסגרת הבנקאית. לכן הרבה אנשים שהבנק אינו מאשר להם הלוואה נאלצים לקחת הלוואה חוץ בנקאית מחברות חוץ בנקאיות כגון חברות האשראי: ישראכרט, לאומי קארד וויזה כאל.

מהי הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה שאינה קשורה לבנק. היא ניתנת בחברות האשראי, חברות הביטוח וחברות הפיננסיים. ההלוואה אינה תופסת את מסגרת האשראי והיא ניתנת בריבית מעט גבוהה מאשר בבנק, אך ניתן לפרוס אותה לתקופה ארוכה של עד חמש שנים וכך לשלם מדי חודש תשלומים נמוכים יותר, כמו כן, היא אינה ממצריכה פיקדונות או ערבים כמו ההלוואות האחרות ולכן הכל מתנהל באתר או דרך נציג טלפוני והכסף ולאחר אישורה הכסף בחשבון הבנק תוך שעות ספורות. מומלץ לקחת אותה שהבנק אינו מאשר הלוואות אך ניתן גם לקחת אותה שצריכים כמה הלוואות.

במה שונה הלוואה חוץ בנקאית מהלוואה בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית כוללת לא מעט סוגי הלוואות בהתאם לצרכי הלקוח. אחת מסוגי ההלוואות הנפוצות ביותר היא הלוואה לכל מטרה. הלוואה לכל מטרה, היא הלוואה שניתנת לכל לקוח והיא ניתנת עד 100,000 ₪. ניתן לשפץ איתה את הבית, להחליף רכב, לשלם על טיפולי השיניים, לכסות את המינוס ועוד. לכן הרבה אנשים מעדיפים לקחת אותה שהם זקוקים להלוואה. ההבדל בין הלוואה חוץ בנקאית להלוואה בנקאית הוא אחוז הריבית שמשלמים הלקוחות ותנאי ההלוואה עצמה. הלוואות בנקאיות נושאות ריבית נמוכה יותר מהלוואות חוץ בנקאיות והן נפרסות לתקופה ארוכה יותר ומצריכות הגעה לבנק, חתימה על טפסים והצגת ערבים ופיקדונות. לעומת זאת, הלוואה חוץ בנקאית אינה מצריכה הגעה, הכל מתבצע טלפונית ודרך האתר, וניתן לפרוס אותה לתקופה של עד חמש שנים, כך שכל חודש היא יורדת לכם מכרטיס האשראי אך אינה תופסת את המסגרת, אלא במסגרת משלה.

למי מתאימה הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואה חוץ בנקאית שכוללת הלוואה לכל מטרה וכן סוגי הלוואות נוספות מתאימה לכל מי שהבנק לא מאפשר לו קבלת הלוואה, או שרוצה הלוואה ממקור אחר שלא קשור לבנק. ההלוואה ניתנת לפרסיה לתשלומים רבים עד לחמש שנים וכללת ריבית על תשלומי ההחזר מדי חודש.

מאילו חברות חוץ בנקאיות כדאי לקחת הלוואה חוץ בנקאית?

על מנת לקחת הלוואה ללא מטרה או הלוואה אחרת, חשוב לקחת מחברות חוץ בנקאיות מוכרות ומנוסות, על מנת להיקלע בטעות להלוואות מהשוק האפור. לכן החברות החוץ בנקאיות המומלצות ביותר ללקיחת הלוואה הן חברות האשראי הגדולות: לאומי קארד, ישראכרט וויזה כאל. בנוסף לכך, תוכלו תמיד לקחת הלוואות מחברות הביטוח הגדולות והמוכרות כמו ביטוח ישיר, מגדל ועוד וכן מחברות פיננסיות. אך בטרם לקיחת הלוואה חשוב לוודא מה אחוז הריבית שתשלמו וכמה תשלומים הלוואה. כמו כן, ייעוץ של איש מקצוע יעזור לכם להתאים את ההלוואה הנכונה לצרכים האישיים שלכם.

“אי עמידה בפירעון ההלוואה עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.”

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x