תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

כל מה שאתה צריך לדעת על משכנתא הפוכה

המדריך המלא להבנת הכלי הפיננסי הזה

משכנתא הפוכה היא כלי פיננסי שיכול לעזור לגמלאים לגשת להון העצמי בבתיהם. מדריך זה יספק סקירה מלאה של משכנתאות הפוכה, כולל אופן פעולתן, היתרונות והסיכונים שלהן, ומקרי שימוש עבור סוגים שונים של לווים. כמו כן, נדון בסוגים השונים של משכנתאות הפוכה הזמינות ובכישורים שעליכם לעמוד בהם כדי להיות זכאים לכך. לבסוף, נספק כמה טיפים כיצד למצוא את המשכנתא ההפוכה הטובה ביותר עבור הצרכים שלך.

הקדמה: מהי משכנתא הפוכה וכיצד היא פועלת?

משכנתא הפוכה היא אפשרות הלוואה הזמינה לבעלי בתים בני 62 ומעלה המאפשרת להם לנצל את ההון העצמי הביתי שלהם מבלי לשלם תשלומים על ההלוואה. זוהי אפשרות פופולרית יותר ויותר עבור פנסיונרים וכאלה המחפשים ביטחון כלכלי נוסף. עם משכנתא הפוכה, בעל הבית יכול לגשת להון העצמי שלו בדרכים שונות, כולל תשלומים חד פעמיים, תשלומים חודשיים או כקו אשראי. מאמר זה יספק סקירה כללית של אופן הפעולה של משכנתא הפוכה ואת השיקולים המרכזיים בעת ההחלטה אם זו האפשרות הנכונה עבורך.

לכל המידע על משכנתא הפוכה באתר של אנבר משכנתאות >>

יתרונות וחסרונות של משכנתא הפוכה

משכנתא הפוכה היא סוג של הלוואה המאפשרת לקשישים לגשת להון העצמי הביתי שלהם ללא צורך בתשלומים חודשיים. זה יכול להיות מועיל עבור אלה שצריכים כסף מזומנים וזקוקים לכספים עבור חשבונות רפואיים, תיקונים בבית או הוצאות אחרות. עם זאת, ישנם גם יתרונות וגם חסרונות הקשורים להלוואה מסוג זה שיש לקחת בחשבון לפני קבלת החלטה. במאמר זה נבחן את היתרונות והחסרונות של משכנתא הפוכה על מנת שתוכלו לקבל החלטה מושכלת האם היא מתאימה לכם ומשפחתך. 

יתרונות משכנתא הפוכה- בית הלווה אינו חייב להיות נכס – שיעורי הריבית קבועים ובדרך כלל נמוכים יותר מסוגי הלוואות אחרים, ועוזרות לשמור על תשלומים חודשיים נמוכים ובמחיר סביר. יתרון נוסף – ניתן להשתמש בחלק מהריבית שצברה ביתם להחזר כל יתרת הלוואה שעשויה להיות על משכנתא קיימת -אם ההון העצמי של בעל הבית גדול מ-$500,000, משכנתא הפוכה יכולה לעזור להם לזכות ב- הלוואה בריבית קבועה נמוכה ללא תשלום עד 15 שנה – תמורה ההלוואה הולכת למקדמה של הלווה או עלויות סגירה בעת רכישת דירה אחרת ולא תדרוש תשלומים חודשיים בתקופה זו. ללא אפשרות זו, הלווים במצב זה היו כמעט בני 50, גמלאים ואין להם מקור הכנסה אחר. 

בתרחיש זה, הם יידרשו לשלם תשלומים חודשיים על הלוואת הבית הקיימת שלהם. – אם הלווים הם בני 35 בקירוב ויש להם כמות קטנה של הון עצמי בבתיהם, הם לא יוכלו לזכות למשכנתא הפוכה מכיוון שהלוואות בריבית קבועה נמוכה דורשות הון עצמי של לפחות 500,000$. 

חסרונות של משכנתא הפוכה – בית הלווה הוא הנכס העיקרי ואין “יתרת משכנתא” שיכולה לשמש כקיזוז כנגד ריבית שנצברת המשמש בדרך כלל לתשלום ההלוואה – שיעורי הריבית על ההלוואה אינם קבועים ועשויים להשתנות עם הזמן, מה שמוביל לתשלומים גבוהים יותר – ביתו של הלווה עלול ללכת לאיבוד אם הוא אינו מסוגל לבצע את התשלומים החודשיים , המלווה ייקח בחזרה את הנכס. והלווה יאבד את ביתו. 

מי זכאי למשכנתא הפוכה וכמה אפשר ללוות?

משכנתא הפוכה היא דרך מצוינת עבור קשישים לגשת להון העצמי בבתיהם. הם זמינים לבעלי בתים בני 62 ומעלה שיש להם הון עצמי משמעותי בביתם. עם משכנתא הפוכה, בעלי בתים בכירים יכולים ללוות כנגד שווי ביתם ולקבל תשלומים כסכום חד פעמי או בתשלומים. הסכום שתוכלו ללוות תלוי בגילכם, בסוג המשכנתא ההפוכה שתבחרו ובשווי הבית שלכם. 

למד עוד על משכנתאות הפוכה וכיצד הן עשויות להועיל למשפחתך: משכנתא הפוכה היא אופציה מצוינת עבור צרכנים שיש להם הון עצמי משמעותי בביתם ורוצים להשתמש בהון העצמי לפנסיה, מכללה או נדבות. . לבעלי בתים ותיקים יש בדרך כלל בחירה בין שני סוגים של משכנתא הפוכה: רגיל או סכום חד פעמי. עם משכנתא הפוכה רגילה, אתה לווה כנגד שווי ביתך ומקבל תשלומים כהלוואה חודשית כל עוד אתה גר בביתך. עם משכנתא הפוכה בסכום חד פעמי, אתה מקבל תשלום מראש כאשר אתה לווה את הכסף ואין תשלומים חודשיים. 

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x