תוכן ממומן, שיתופי פעולה, פרסומות, ספונסרים

מגדילים את הפניות דרך פרסום בפייסבוק

בימינו, יש המון אנשים שמשתמשים בפייסבוק גם למטרות הנאה ושיחות עם חברים וגם למטרות עסקיות. זוהי דרך מצוינת להגיע לקהל היעד שלכם דרך מודעות בפייסבוק שיגיעו בדיוק לאותם האנשים שצריכים אתכם.

למה דווקא פייסבוק?

פייסבוק נחשבת לאחת הפלטפורמות המועילות ביותר, לכל אותם האנשים שמחפשים דרך טובה להביא לקוחות חדשים ולפרסם את עצמם. כולנו מצאנו את עצמנו גולשים בפייסבוק כשפתאום מופיע מולנו פרסום שבדרך כלל הוא רלוונטי עבורנו. המודעה שאתם מפרסמים יכולה להיות מקורית ויכולה להכיל בתוכה סרטון על השירותים או המוצרים שאתם מספקים, קישור לאתר שלכם ואפילו מאמר או כתבה על אחד מהנושאים שרלוונטיים עבורכם. אבל שניה לפני שאתם עורכים קמפיין בפייסבוק, עליכם להחליט על התנועה של הקמפיין שלכם – האם הוא יעבוד לפי כמות הכניסות של גולשים לקישור שפרסמתם? האם זה יהיה לפי הצפיות או החשיפה שלהם למודעה? מהרגע בו תחליטו על פרסום הכתבה, פיקסל של פייסבוק יוכל לאסוף עבורכם את כל המידע החשוב ביותר בנוגע לשימוש של הלקוחות שלכם, כמו לכמה אנשים המודעה שפרסמתם הגיעה והאם החשיפה שבחרתם מתאימה לה. ברגע שאחד הגולשים נכנס למודעה שפרסמתם, הוא אוטומטית מסומן כמבקר באתר והמידע שלו נשמר במערכת. בעתיד, הוא יוכל לראות מודעות נוספות שיקפצו לו בזכות ההתעניינות שלו בקישור המפורסם – זאת אחד הדרכים המומלצות והקלות ביותר להגיע ללקוחות חדשים.

הפרסום מתאים גם לחברות הגדולות ביותר וגם לעסקים הקטנים שמחפשים להתפתח ולהמשיך להצליח. גם אם תפתחו לעצמכם דף, ותתחילו לשתף בו עדכונים, החל מעדכונים קטנים ללקוחות, תמונות ומידע על מוצרים ושירותים – עצם התקשורת ומערכת היחסים שנוצרת כאן ביניכם לבין הלקוחות שלכם נותנת קרבה ואמון שלא קיים בשום מקום אחר. שימוש בממשק Facebook Insights יעזור לכם לבדוק מה הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ירצו לראות בזמן שהם גולשים בפייסבוק.

כיצד עובדים עם פרסום בפייסבוק?

פרסום בפייסבוק יכול להופיע בצורות שונות, ביניהם מודעות, קמפיינים, כתבות שיווקיות ועוד. הדבר המשותף לכולם הוא שכל הדברים האלו יופיע בדף הבית של אנשים שונים. המודעות צריכות לכלול כותרת מושכת, תמונה וכמובן לא לשכוח את הקישור שיוביל את הגולשים ישירות לאתר שלכם, או לדף הפייסבוק שיצרתם. אם אתם עובדים תוך תשומת לב למספר קליקים וכניסות לתוכן שלכם, נספר לכם שהטמעה של פרסום בפייסבוק כחלק מאסטרטגיית השיווק שלכם היא הדרך הטובה ביותר להצלחה מסחררת. פלטפורמת הפייסבוק ובמיוחד הפרסום בה עובדת לפי כמה תכונות: ביניהן מיקוד דמוגרפי, מיקום, הגיל, ההשכלה ובין היתר גם תחומי העניין שלו. אם תשתמשו בפיצ’ר של מיקום המשתמש, תוכלו לפרסם מודעות שרלוונטיות בדיוק לכם ולמיקום האדם שמתעניין בשירותים שלכם. ברגע שאתם מפרסמים מודעה בפייסבוק, כדאי לכם לדאוג למודעה שתשיג הרבה לייקים ושיתופים. השיתופים יעזרו לכם להגיע להרבה אנשים ולקוחות עתידיים, והלייקים יראו שהמון אנשים מעוניינים במוצר וכנראה שזה מוצר מומלץ ואיכותי. זה לא פשוט להגיע בכל פעם לכמות לייקים גדולה לכן נספר לכם על דרך יעילה שתעזור לכם לקבל הרבה לייקים – פשוט השתמשו באפשרות של “השתמש בפוסט קיים” על מנת לחבר את כל המעורבות של האנשים שמתעניינים בנושא בפוסט אחד ויחיד.

שימוש ברימרקטינג

עוד דרך בה תוכלו להכיר את הלקוחות שלכם יותר לעומק היארימרקטינג. בעצם זאת דרך להתבונן על קהל הלקוחות שלכם שביקרו לאחרונה באתר, ביצעו רכישה או סתם מילאו לעצמם סל קניות וכך תוכלו להמשיך ולהציע להם עוד מודעות רלוונטיות בנושא. זה ממש פשוט לעשות זאת: פשוט “משתילים” שורת קוד נוספת של פייסבוק באתר הראשי שלכם באופן שהמבקרים באתר לא יבינו אותו בצורה חד משמעית. הקוד יזהה את המשתמשים שיש בבעלותם חשבון בפייסבוק וביקרו לפחות פעם אחת באתר שלכם דבר שיסווג אותם אוטומטית כלקוחות פוטנציאליים. ניתן לעשות זאת לפי התנועה באתר, הפעילות באפליקציה, כתובת המייל הרשומה או מעורבות של אנשים בפוסטים קיימים בפייסבוק. אל תשכחו שכשאתם פותחים קמפיין בפייסבוק, עליכם לבחור את קהל היעד אליו הפרסומות יהיו משויכות. האם זה לפי גיל, לפי אנשים שביקרו באתר ב30 הימים האחרונים ועוד. אנחנו כבר יודעים שאתם מתחילים לחשוב על קמפיין בפייסבוק כדי להגיע ללקוחות המתאימים ביותר.

0 0 votes
דירוג הכתבה
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x